Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Blåser... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Her ble jeg så opptatt av de fargerike møblene at jeg ikke helt forsto underteksten før jeg plutselig fikk øye på ansiktet i bakgrunn. Da fikk det virkelig mening for lampa føles faktisk å bevege seg mot betrakter. V2 blir vel mer eller mindre en litt kjedelig dokumentasjon selv om kompen holder godt mål. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 V1 var jo helt kjempemorsom! De må ha vaska vinduene sine, det ble veldig skarpt og fint. Fine farger og god komp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Roar og Helene !! Motivet så jeg faktisk først under etterbehandlingen . Det kunne ha blitt like kjedelig som v2 helt til jeg så koblinngen mellom personen på veggen og lampen. Og nei , bildet ble ikke tatt igjennom vinduer men inn i lokalet på kjøpesentret. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg