Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Folk sier til meg at det er så lett å move on.... er det så lett?

Er det lett å move on?   

28 stemmer

1. 1. Kunne du ha gått så lenge som meg, uten å ha klart å komme deg videre?

• Ja
      22
    • Nei
      6
  2. 2. Føler dere at mine tanker er en naturlig reaksjon?

• Ja
      24
    • Nei
      4
  3. 3. Har du noensinne håpet på at eksen kom tilbake?

• Ja
      22
    • Nei
      6
  4. 4. Er du følsom, og ligger mye følelser i et forhold?

• Ja
      25
    • Nei
      3
  5. 5. Har du et lykkelig kjærlighetsliv nå?

• Ja
      12
    • Nei
      16

Anbefalte innlegg

Nå er det 2 og en halv måned siden det ble slutt mellom meg og min eks. Jeg har fortsatt ikke kommet meg videre. Hva synes dere? Er jeg unormal?

Går ut fra at du er rimelig ung?

2 og en halv mnd. er veldig kort tid.

Jeg er middelaldrende... nærmer meg 40.... så lett å tenke at jeg burde bare move on fortest mulig for å finne meg en før jeg blir gammel. Men jeg har funnet ut at det orker jeg ikke. Jeg hadde følelser for eksen, og har det fortsatt, så jeg tror at jeg får ta den tid som jeg trenger for å komme over det. Har ingen interesse i å date noen nye nå. Får ta tiden som den kommer.

Anonymous poster hash: 960f0...0e0

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du skulle tatt en pause fra datingen en stund? Slette alle profiler du har på datingsider osv osv?

Ja , jeg har tatt en pause fra å date. Jeg orker det ikke før jeg er over eksen følelsesmessig. Jeg blir ikke lykkelig av å date når jeg fortsatt har følelser for han. Nå har jeg det best uten å date. :) 

Takk for tips og gode råd :)

Lenke til kommentar

Nå er det 2 og en halv måned siden det ble slutt mellom meg og min eks. Jeg har fortsatt ikke kommet meg videre. Hva synes dere? Er jeg unormal?

Jeg er middelaldrende... nærmer meg 40.... så lett å tenke at jeg burde bare move on fortest mulig for å finne meg en før jeg blir gammel. Men jeg har funnet ut at det orker jeg ikke. Jeg hadde følelser for eksen, og har det fortsatt, så jeg tror at jeg får ta den tid som jeg trenger for å komme over det. Har ingen interesse i å date noen nye nå. Får ta tiden som den kommer.

Da burde du være gammel nok til å vite at følelser kan sitte lenge i deg.  

2 og en halv mnd er for mange veldig lite.

Lenke til kommentar

Da burde du være gammel nok til å vite at følelser kan sitte lenge i deg.  

2 og en halv mnd er for mange veldig lite.

Ja, og jeg får mye tilbud om å gå på dater med menn. Er flere bekjente som vet at jeg er singel og har sagt at de har lyst å gå på date med meg, men det er meg som ikke vil. Jeg har bare tankene på eksen min, og føler at da blir det feil. Jeg behøver tid alene nå, og synes det er herlig.  Jeg har ikke lyst på en ny mann nå. Ikke i det hele tatt. Så jeg mangler ikke på datetilbud eller tilbud, men det er meg som har følelser for eksen ennå.

Jeg nyter tiden alene nå, og har det faktisk bedre med å være alene enn å innvolvere meg i noe nytt nå. Det kan ta tid, men kanskje jeg føler det bedre mot sommeren igjen. Det er herlig å være litt alene nå :)

Lenke til kommentar

Ja, og jeg får mye tilbud om å gå på dater med menn. Er flere bekjente som vet at jeg er singel og har sagt at de har lyst å gå på date med meg, men det er meg som ikke vil. Jeg har bare tankene på eksen min, og føler at da blir det feil. Jeg behøver tid alene nå, og synes det er herlig.  Jeg har ikke lyst på en ny mann nå. Ikke i det hele tatt. Så jeg mangler ikke på datetilbud eller tilbud, men det er meg som har følelser for eksen ennå.

Jeg nyter tiden alene nå, og har det faktisk bedre med å være alene enn å innvolvere meg i noe nytt nå. Det kan ta tid, men kanskje jeg føler det bedre mot sommeren igjen. Det er herlig å være litt alene nå :)

Si det en gang til og vi tror deg!

Hehe, nyt tiden alene. Det kan være fantastisk å endelig få være bare seg selv. 

• Liker 1
Lenke til kommentar

Si det en gang til og vi tror deg!

Hehe, nyt tiden alene. Det kan være fantastisk å endelig få være bare seg selv. 

Det er sant.... Er godt etter det jeg har vært igjennom å være litt alene nå. Få summe seg litt :)  Takker for bra svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...