Gå til innhold

Trenger litt veiledning angående pc.

Anbefalte innlegg

Så jeg lurer på hvilken av disse 2 pcene kan kjøre spill som nether,arma 2/3 og gta v best. Jeg har sett på kravene til spillene og pcene virker som om de skulle klare det. Det jeg lurer på er hvilken av disse 2 er best til gaming ? Jeg lurer også på hvor mye fps jeg kan forvente.

http://www.elkjop.no/INTERSHOP/web/WFS/store-elkjop-Site/no_NO/-/NOK/ViewProductCompare-Remove?ProductRefId=LE90AV0030MT@store-elkjop

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

A8-7600 Apu, vs i5-4460 @ AMD Radeon R5 310

Vel tror jeg kan trygt si disse ikke kan spille GTA 5 noe særlig.

Må nok opp i:

Multicom Tycho i522S Gaming PCIntel Core i5-6600K, 8GB, 1TB Harddisk, GeForce GTX 960 2GB, 600W, Uten operativsystem

Allerhelst bør du ha GTX 970, R9 380x eller AMD Fury, eller bedre.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

A8-7600 Apu, vs i5-4460 @ AMD Radeon R5 310

Vel tror jeg kan trygt si disse ikke kan spille GTA 5 noe særlig.

Må nok opp i:

Multicom Tycho i522S Gaming PCIntel Core i5-6600K, 8GB, 1TB Harddisk, GeForce GTX 960 2GB, 600W, Uten operativsystem

Allerhelst bør du ha GTX 970, R9 380x eller AMD Fury, eller bedre.

Hvilken av pcene er best da ?

Lenke til kommentar

i5-4460 har vel mere fremtid, da AMD blir Zen mot sommeren 2016 regner vi med.

På den tiden kan det være verdt å vurdere AMD.

Nå er AMD kun alterantiv hvis man vil ha billigst mulig på bruktmarkedet, eller ikke er så opptatt av ytelse.

Så den dyre er best til gaming?
Lenke til kommentar

Vent til fredag og sjekk tilbud på feks komplett er mitt råd.

Har tenkt å vente til fredag, men jeg har lite penger for tiden... Trenger en pc som kan kjøre bf4,nether,arma 2/3 å cs greit... Det trenger ikke å være på max men helst ikke laveste. Jeg har 5tusen som jeg kan bruke. Har du noen forslag til hvilken pc jeg burde følge med på?
Lenke til kommentar

Vent til fredag og sjekk tilbud på feks komplett er mitt råd.

Har tenkt å vente til fredag, men jeg har lite penger for tiden... Trenger en pc som kan kjøre bf4,nether,arma 2/3 å cs greit... Det trenger ikke å være på max men helst ikke laveste. Jeg har 5tusen som jeg kan bruke. Har du noen forslag til hvilken pc jeg burde følge med på?
Ikke kjøp pc. Det du sier er helt urealistisk. Kanskje ikke cs mtp grafikk fra 90 tallet, men bf4 er urealistisk til 5k. Så urealistisk st det er tåpelig.

Men beste mulighet er kanskje apu fra amd?

Lenke til kommentar

Kan generielsett si man får hva man betaler for skjermkortet er så på tryne at det er bedre med nvidia GTX 960M.

Så se etter noe som har nvidia 960 skjermkort eller bedre.

Hvis jeg ikke skal oppgradere skjermkortet med det første, hva burde jeg oppgradere først på pcen fra leftdal?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...