Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

26 og aldri hatt kjæreste

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en 25 år gammel mann fra Bergen som har aldri hatt kjæreste. Dette er utrolig pinlig å innrømme. Jeg har aldri kysset noen heller. Føler at jeg har gjort alt jeg kan til å få meg en dame. Jeg har gått ut på byen og prøvd å treffe damer der. Jeg har prøvd nettdating og tinder men det virker som ingenting hjelper. Jeg blir bare eldre og eldre, føles som jeg mister år av livet mitt. Jeg er lei av å ikke vite hvordan det føles å kysse noen, å ha sex. Jeg er utrolig sjalu over folk som har kjærester.

Må man liksom være Brad Pitt for å få seg en kjæreste??? Jeg har tinder men jeg får nesten aldri matches. Jeg har ingen gode bilder av meg selv (bare selfies). Og hvis jeg får matches blir jeg bare ignorert når jeg sender meldinger.

Hva bør jeg gjøre??? Jeg blir så innmari deprimert over dette. Jeg snakker 4 forskjellige språk, jeg er flink til å lage mat og jeg kan tegne. Men det virker som damer bryr ikke om slike ting.

Hjelp! Hva bør jeg gjøre???

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, du!

Hva driver du med til vanlig? Jobb/studie? Mulig å møte noen der? Hvis du er student er det superlange muligheter for foreninger, grupper og aktiviteter å være med på hvor du kan treffe likesinnede. Det finnes selvfølgelig slike ting for ikke-studenter også som kan være aktuelt. Å treffe jenter gjennom nettverket ditt og venner er såklart også veldig naturlig.

Når du møter folk tror jeg det gjelder å ikke "jakte" etter potensielle jenter å date, men heller være hyggelig og prate med flere om det du tror kan være felles interesser. Feks på en hyttetur med studentforeningen er studieretningen en fin start (for å bruke et enkelt eksempel). Øv deg litt på small talk og fine spørsmål å stille for å bli kjent med personer. Uansett hva dere snakker om, vis interesse og engasjement (ikke på et nivå utenfor din personlighet såklart, men selv innesluttede personer kan fint klare å utstråle litt positivitet og interesse for en samtale).

Veit du omtrent hvor du befinner deg utseendemessig? Hvordan du ser ut er selvsagt ikke det som teller, men det er ikke til å komme forbi at man oftere lykkes i å date folk på omtrent ditt eget utseendemessige nivå. Du bør altså justere ambisjonsnivået ditt litt etter det. Og det skader heller ikke å passe på hygiene, god lukt, rent hår, velstelt skjeggvekst og klær som kler deg, og som ser fine og kanskje nogenlunde moteriktige ut.

Anonymous poster hash: b07e7...a91

Lenke til kommentar

Det oser desperasjon av hele deg. Jeg er også 25, uten å ha vært i noe forhold. Har jeg hatt muligheten? Ja. Men jeg har enda ikke møtt en jente hvor kjemien har vært på plass, og hvor det har fungert for begge parter.

Jeg har dog aldri hatt problemer med manglende interesse fra jenter. Jeg tar vare på meg selv, trener, har ting som jeg er lidenskapelig opptatt av og som gir meg selvtillitt. Jeg skal være en person både jeg og en eventuell partner skal trives med. For min del er det bare et spørsmål om tid og sted.

Jobb med deg selv. Du er ikke et tre. Sørg for å ta deg godt ut. Gå i klær du er komfortabel i, hvor du ser bra ut, og du føler deg bra i. Hold deg i god form. Det er aldri en unnskyldning for å ha en dårlig kropp, og det vil gjøre alt mye vanskeligere for deg. Finn selvtillitt i tingene du er god i. 

Du kan ikke forvente at andre skal like deg, om du ikke liker deg selv. Det er ganske fundamentalt.

Anonymous poster hash: 13cfb...2db
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det oser desperasjon av hele deg. Jeg er også 25, uten å ha vært i noe forhold. Har jeg hatt muligheten? Ja. Men jeg har enda ikke møtt en jente hvor kjemien har vært på plass, og hvor det har fungert for begge parter.

Jeg har dog aldri hatt problemer med manglende interesse fra jenter. Jeg tar vare på meg selv, trener, har ting som jeg er lidenskapelig opptatt av og som gir meg selvtillitt. Jeg skal være en person både jeg og en eventuell partner skal trives med. For min del er det bare et spørsmål om tid og sted.

Jobb med deg selv. Du er ikke et tre. Sørg for å ta deg godt ut. Gå i klær du er komfortabel i, hvor du ser bra ut, og du føler deg bra i. Hold deg i god form. Det er aldri en unnskyldning for å ha en dårlig kropp, og det vil gjøre alt mye vanskeligere for deg. Finn selvtillitt i tingene du er god i. 

Du kan ikke forvente at andre skal like deg, om du ikke liker deg selv. Det er ganske fundamentalt.

Jeg trener regelmessig og jeg føler at jeg ser bra ut men det hjelper ikke meg. Jeg føler at jeg har jobbet nok med meg selv. Jeg har lært meg selv å tegne og å lage mat. Jeg har trent og gått ned i vekt. Hva mer kan jeg gjøre? Det er sjeldent at jeg får interesse av jenter, det er grunnen til at jeg skrev dette innlegget, ellers hadde jeg ikke giddet.

Får bare dårlige råd som bare vær deg selv, hvem ellers kan jeg være? Det er ikke som jeg går ut kledd som batman eller noe. Bra for deg at du har hatt muligheten til å date. Men det har ikke jeg.

Lenke til kommentar

Hei, du!

Hva driver du med til vanlig? Jobb/studie? Mulig å møte noen der? Hvis du er student er det superlange muligheter for foreninger, grupper og aktiviteter å være med på hvor du kan treffe likesinnede. Det finnes selvfølgelig slike ting for ikke-studenter også som kan være aktuelt. Å treffe jenter gjennom nettverket ditt og venner er såklart også veldig naturlig.

Når du møter folk tror jeg det gjelder å ikke "jakte" etter potensielle jenter å date, men heller være hyggelig og prate med flere om det du tror kan være felles interesser. Feks på en hyttetur med studentforeningen er studieretningen en fin start (for å bruke et enkelt eksempel). Øv deg litt på small talk og fine spørsmål å stille for å bli kjent med personer. Uansett hva dere snakker om, vis interesse og engasjement (ikke på et nivå utenfor din personlighet såklart, men selv innesluttede personer kan fint klare å utstråle litt positivitet og interesse for en samtale).

Veit du omtrent hvor du befinner deg utseendemessig? Hvordan du ser ut er selvsagt ikke det som teller, men det er ikke til å komme forbi at man oftere lykkes i å date folk på omtrent ditt eget utseendemessige nivå. Du bør altså justere ambisjonsnivået ditt litt etter det. Og det skader heller ikke å passe på hygiene, god lukt, rent hår, velstelt skjeggvekst og klær som kler deg, og som ser fine og kanskje nogenlunde moteriktige ut.

Anonymous poster hash: b07e7...a91

Jeg holder på å ta opp noen fag som privatist. Men det virker som de fleste der vil ikke engasjere i samtale. Alle sammen virker stille.

Husker når jeg var i USA det var så lett å komme i kontakt med folk men her er det ganske annerledes.

Lenke til kommentar

Hei! Jeg er en 25 år gammel mann fra Bergen som har aldri hatt kjæreste. Dette er utrolig pinlig å innrømme. Jeg har aldri kysset noen heller. Føler at jeg har gjort alt jeg kan til å få meg en dame. Jeg har gått ut på byen og prøvd å treffe damer der. Jeg har prøvd nettdating og tinder men det virker som ingenting hjelper. Jeg blir bare eldre og eldre, føles som jeg mister år av livet mitt. Jeg er lei av å ikke vite hvordan det føles å kysse noen, å ha sex. Jeg er utrolig sjalu over folk som har kjærester.

Må man liksom være Brad Pitt for å få seg en kjæreste??? Jeg har tinder men jeg får nesten aldri matches. Jeg har ingen gode bilder av meg selv (bare selfies). Og hvis jeg får matches blir jeg bare ignorert når jeg sender meldinger.

Hva bør jeg gjøre??? Jeg blir så innmari deprimert over dette. Jeg snakker 4 forskjellige språk, jeg er flink til å lage mat og jeg kan tegne. Men det virker som damer bryr ikke om slike ting.

Disse tingene har tilnærmet null betydning for hvor attraktiv du er.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er det kvinner ser etter da? Det er ikke bare utseende pga jeg kjenner mange som er ikke attraktive men har kjærester.

Lenke til kommentar

Jeg trener regelmessig og jeg føler at jeg ser bra ut men det hjelper ikke meg. Jeg føler at jeg har jobbet nok med meg selv. Jeg har lært meg selv å tegne og å lage mat. Jeg har trent og gått ned i vekt. Hva mer kan jeg gjøre? Det er sjeldent at jeg får interesse av jenter, det er grunnen til at jeg skrev dette innlegget, ellers hadde jeg ikke giddet.

Får bare dårlige råd som bare vær deg selv, hvem ellers kan jeg være? Det er ikke som jeg går ut kledd som batman eller noe. Bra for deg at du har hatt muligheten til å date. Men det har ikke jeg.

Du har jo tatt offerrollen mann. Selvsagt har du muligheten til å date, men ikke med de holdningene du har. Mindsettet ditt er helt feil, og ikke før du innser det, og er villig til å endre på det, vil du ha noe å tilby en jente.

Jenter flest blir tiltrukket av sikkerhet, maskulinitet, empati og selvinnsikt. Jeg kjenner deg selvsagt ikke, men jeg får ikke inntrykket av at det er mye av disse verdiene hos deg. Jeg kan selvsagt ta feil!

• Liker 6
Lenke til kommentar

Hva er det kvinner ser etter da? Det er ikke bare utseende pga jeg kjenner mange som er ikke attraktive men har kjærester.

Det er for eksempel attraktivt å være morsom, spennende, intelligent, kunnskapsrik, handy+++

Lenke til kommentar

Hva kvinner ser etter er avhengig av kvinnen. Hvordan kvinne er det DU vil ha? Hvilke kvaliteter har hun? Hvordan mål i livet?

Hvis du kan nevne verdier du leter etter, så vil det være lettere å forestille seg hva hun ser etter. Det er også stor forskjell på hva en kvinne leter etter, om det er snakk om en partner eller bare en flørt.

Slik jeg har forstått hva kvinner jeg vil ha, hva de ser etter er:Selvtillit, evne til å reflektere, lidenskap, humor og engasjement viktig.

Slapp av, du må absolutt ikke være Brad Pitt for å få deg kjæreste, men dersom du baserer deg på Tinder så har trynefaktor mye mer å si. Sånn generelt vil jeg si at du som person er viktigst. Har du selvtillit eller er du desperat? Er du komfortabel med deg selv? Det beste rådet jeg kan gi deg må være å reflektere over emnet.

Lenke til kommentar

Du må være selvsikker, ha en bra klesstil, by på deg selv (i form av å heve deg selv, smile og være oppegående). I tillegg må du fokusere på dine interesser, for du vil vel gjerne at din fremtidige kjæreste deler samme interesser?

Du liker å tegne, det finnes vel studier der det blir praktisert? Der finner du garantert noen jenter, og hvis du er som skrevet over så er sjansen relativt stor for at du finner ei du liker.

Å være depressiv over at du aldri har hatt kjæreste, kysset eller hatt sex fører ikke til noe godt. Du er ikke alene, tro meg.

Det virker som du er klar for å finne den rette, men da må du også søke i de kanalene den perfekte jenta for deg finnes.

Lenke til kommentar

Har du gått på byn alene for å treffe damer, eller hadde du med deg venner? Gi sistnevnte beskjed om at du er klar for å finne deg noen, så stiller de nok opp. Da får du et trygt miljø midt i en vanlig sjekkearena, hvor veldig mange jenter ønsker å bli sjekket opp. Du må naturligvis gjøre en og annen sosialt ubehagelig ting, som å ta kontakt, men øvelse gjør faktisk mester.

Er du en røver på dansegulvet så er det absolutt en rask måte å komme i kontakt med andre på, uten å snakke i det hele tatt (med det første). På slutten av kvelden sier du til henne at dere begge har drukket og ikke er helt dere selv, men at hun virker som en fin jente du gjerne kunne tenke deg å bli bedre kjent med. Hvis du får nummeret hennes, sender du ikke melding samme kveld. Du gir henne litt tid til å tenke på deg, så ringer du.

Egenskapene du lister opp (matlaging, språk, osv) er veldig gode. Mange vil sette pris på dem, men kanskje ikke før de er i et forhold med deg, så ikke baser alt på det. Du eksisterer ikke for jenter, og de eksisterer ikke for deg. Tror det er dette mange mener når de ber deg være deg selv.

Lenke til kommentar

Ang Tinder og datingsider så bør du ha gode profilbilder. gjerne bilder som viser at du er aktiv.

Second this.

Dersom du har venninner eller andre kvinnelege bekjente kan du spørje dei om å vere behjelpeleg med bilete og evt. profiltekst. Andre personar ser ofte sånt betre enn deg. Dei fleste på Tinder baserer eit val på det første biletet, evt. fleire.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke noe vits i at folk sammenligner sitt eget frivillige singelliv med en fyr som desperat ønsker å ha sex og få kjæreste, men ikke får det til. Det er ikke akkurat de samme følelsene som dukker opp her.

Ser at du trener og holder deg i form. Har du hvite rette tenner, ren hud, glansfullt hår, bra klesstil, stram hud, tykt hår, lukter godt? Har du gussen eller fin hud? Det er egentlig viktigere enn fokuset på å trene, spesielt hvis du allerede er normal slank. Er en del menn som glemmer å fokusere på slike ting. De ser ofte veldig kjedelig ut utseendemessig fordi de har bleik gråaktig hud, og gussent hår. Man ser ofte litt ut som man lever på grandis og melkesjokolade.

Det man kan gjøre utseendemessig:

Mørke ringer under øyene = restylan tear trough 4500 kr (posene forsvinner og man ser 10 år yngre ut) eller operasjon med lokal bedøvelse 19 000.

Gule tenner = profesjonell bleking (hjemme/salong) ca. 4500.

Gussent hår/dårlig hårsveis = Stylist! Farg gjerne håret i en frisk nyanse annerledes enn ditt eget hår. Glansfult levende hår og en passende frisyre gjør utrolig mye!

Rotete øyenbryn = napping og voksing (tro meg, ingen legger merke til at du har gjort det når det utføres naturlig)

Akne eller hudormer = Differen eller andre legemidler som fås på resept av fastlege

Aknearr = dermaroll 1200 kr.

Blek gussen hud = 10 minutter solarium i uken. Lurt å smøre seg etter hver dusj.

Skjegg = Sørg for at skjegget alltid er stusset og symmetrisk.

Hårvektst = Har du sjenerende hårvekts på steder som ikke er så attraktivt (nese, ører, fingre osv.) kan hårfjerning hjelpe.

Hjelp til klesstil kan faktisk utlyses på finn.no`s småjobber. Det heter privat shopper. (Da kan du møte en jente!)

Husk på at hvis man gjør ting naturlig er det ingen som ser at du har fikset noe :) Jeg tror dessuten kvinner ser på attraktivitet på en annen måte enn menn. Tror  vi ser mer  på detaljene, mens menn har overordet mye av det samme de finner attraktivt (fin rumpe, langt hår, smal midje). Kvinner derimot fokuserer ikke på samme tingene. De vil ha en gutt de stolt kan presentere til venninner og familie. Derfor bør du fokusere på de små tingene som hud, hår, hudfarge, sko, vinterjakke osv. Når en jente blir kjent med deg da trekker de personlige egenskapene dine veldig opp (flink til å lage mat osv.).

Når det gjelder tinder må du sørge for at du putter opp de mest attraktive bildene av deg selv. Gjør ingenting at det er selfies, men ta nok bilder og deretter velg ut det fineste. Det er tross alt veldig overfladisk på tinder, men jeg vet om mange som finner kjæreste der.

Man kan aldri jobbe nok med seg selv. Det er alltid noe man kan forbrede, både fysisk og psykisk. Jeg synes egentlig sjekkeskoler høres veldig bortkastet ut fordi de er veldig dyre og mange psykologer er nok flinkere. De kan sikkert hjelpe deg med teknikker på å øke selvtillit og bli mer sikker på deg selv. Alltid attraktive trekk for kvinner. Desperasjon er kvinner flink til å oppdage og desperate gutter er uattraktive.

Edit: Nå ble hele svaret mitt fokusert mot utseende, og utseende teller ikke så mye. Men fortsatt er det viktig. Men ikke slik at man må se ut som Brad Pitt. Jeg kan faktisk ikke huske å ha fokusert på ansiktet til en mann før. Men legger merke til fin klesstil, humor, selvsikkerhet, og dominanse. Hvis jeg ler mye av hva han sier merker jeg at jeg fort blir tiltrukket. Hvis han i tillegg luker godt, har fin stil, fin hud og fint smil blir jeg lett med på date.

Endret av Hannah00
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...