knas Skrevet 24. november 2015 Rapporter Del Skrevet 24. november 2015 Hei, jeg har nettop kjøpt meg et nytt Bose Soundlink bluetooth headset. Den første timen fungerte alt som det skulle. Knall lyd. La det på lading, når jeg skulle bruke det igjen har det begynt å hakke, musikken stopper avogtil i ca et halvt sekund. frykteligt irriterende. Laderen er en standard iphone lader. og jeg spiller det av fra en Macbook pro. Jeg sitter rett på sidenav dataen, så rekkevidden burde ikke ha noe å si. det er heller ingen andre bluethoot enheter i nærheten. Headsettet fungerer utmerket med kabelen plugget i, men jeg vil jo bruke bluethoot funksjonen. Har noen opplevd noe lignende? Lenke til kommentar
knas Skrevet 24. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2015 jeg kan legge til at det gjelder alle programmer, youtube, spotyfy etc.. Lenke til kommentar
knas Skrevet 24. november 2015 Forfatter Rapporter Del Skrevet 24. november 2015 Løst: enkelt og greit, avslutt alle programmer som lager lyd. Koble fra headsettet manuelt. slett det fra maskinen. koble det til igjen. Ganske tungvint, men det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå