ballemann Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Lars må ta den med hjem. Så kan jeg også se den. eller du kan jo sende den til meg også (så jeg får sett den) kunne trengt meg en extra pc tøfft prosjekt foresten Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 10. desember 2003 Del Skrevet 10. desember 2003 Går på skole sammen med hans bror, være med hjem å se på fet pc hvis den komer hjem....... Lenke til kommentar
ways Skrevet 14. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2003 har ikke gjort så mye med plexien, så jeg gidder nok ikke drasse på den. får heller bli i vinterferien eller noe. =) Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Du må vel studere og sånn også Ikke så hardt på videregående for tiden. Lenke til kommentar
ways Skrevet 15. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 15. desember 2003 Du må vel studere og sånn også Ikke så hardt på videregående for tiden. nei jeg kan ikke si det er så veldig mye studering her på høyskolen. sover lenge alle dager. men til gjengjeld på jeg prøve å gjøre noe denne siste uka før eksamen. fortsatt drikking i helgene og kaffebesøk på hverdagene (dette er jo nødvendig), men pcting kuttes til et minimum (bruker fortsatt halve dagen på det da, men det er et minimum). Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Høresd ut som akuratt passe, jeg hadde 4 timer idag, 4 imorgen også *Begynne på høyskole* Halve dagen er minimum pc-tid. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 15. desember 2003 Del Skrevet 15. desember 2003 Utrolig bra prosjekt det beste jeg har sett på lenge faktisk blir sikkert en ordentelig lekkerbisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå