sinnaelgen Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) selv om det ikke er aktuelt enda så lurer jeg på hva jeg burde velge om jeg skulle butte ut pc-skjermen . den jeg har er https://www.komplett.no/product/314540# skjermkorte jeg bruker er radeon 5770. Endret 24. november 2015 av den andre elgen Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Ble litt nostalgisk når jeg så den skjermen. Kommer an på hva du skal bruke den til, til vanlige kontorgreier så er det nok med "den billigste" i størrelsen du ønsker. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Ble litt nostalgisk når jeg så den skjermen. Kommer an på hva du skal bruke den til, til vanlige kontorgreier så er det nok med "den billigste" i størrelsen du ønsker. bruken min går i : programmering ( delphi XE) , nettsurfing , en del video/TV program på nettet ( lite your tube ) . noen kontorrelatert arbeid Nå driver jeg ikke med spilling sånn sett ønsker jeg gode farger og en skjerm som heger med på videoene Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Gode farger ligger mye i kalibreringen. Jeg har en AOC 27" full-HD og er veldig fornøyd med den, veldig klare farger. AOC får skryt for pris/ bildekvalitet. BenQ er også bra. Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Gode farger ligger mye i kalibreringen. Jeg har en AOC 27" full-HD og er veldig fornøyd med den, veldig klare farger. AOC får skryt for pris/ bildekvalitet. BenQ er også bra. i sin tid var det ikke lett å få kalibret den gamle skjermen Det måtte gjøres pr softvare , som ikke var helt stabil i den windows utgaven programmet var beregnet på Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Hva med en slik http://www.prisjakt.no/product.php?p=2940400 Så lenge du ikke spiller (når du har et slikt skjermkort..) så hvorfor ikke gå 1440p IPS? Burde jo gi gode farger. Endret 24. november 2015 av Kyrre S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå