FarazTehrani Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Utenom staten, HAHAHAHAHAHAHAHAHA. *Tørker en tåre*. HAHAHAH. Takk. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Ja det kan du si... Månedens meningsløse? Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Ja det kan du si... Månedens meningsløse? Ja. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Vell tidlig synes jeg, men skål da. Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Vell tidlig synes jeg, men skål da. Vat ikje ka du meinar Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Vell tidlig synes jeg, men skål da. Vat ikje ka du meinar Det er like greit, han er ikke til å stole på Lenke til kommentar
Exxon Valdez Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Det går ikke an å stole på andre i dette drittlandet. Med en gang du kommer i en vanskelig situasjon eller gjør noe upopulært så vender de ryggen til deg. Det beste er å være uavhengig og selvforsynt:) Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Vell tidlig synes jeg, men skål da. Vat ikje ka du meinar Det er like greit, han er ikke til å stole på Wowsers. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Vell tidlig synes jeg, men skål da. Vat ikje ka du meinar Det er like greit, han er ikke til å stole på Wowsers. Skal vi ha sitatkrig? Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Vell tidlig synes jeg, men skål da. Vat ikje ka du meinar Det er like greit, han er ikke til å stole på Wowsers. Skal vi ha sitatkrig? Ost og boller. Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Dette var en kødde-tråd forresten lol. Endret 24. november 2015 av FarazTehrani Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 <<<<<<<<<<<<<<<<<<<Ikke terrorist forresten. HAHAHAHAHAHA. Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Ok jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Vell tidlig synes jeg, men skål da. Vat ikje ka du meinar Det er like greit, han er ikke til å stole på Wowsers. Skal vi ha sitatkrig? Ost og boller. Hey ho let's go Dette var en kødde-tråd forresten lol. Det var det ingen som forsto. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<Ikke terrorist forresten. HAHAHAHAHAHA. Jo det er du, jeg hører det på latteren din. Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Vell tidlig synes jeg, men skål da. Vat ikje ka du meinar Det er like greit, han er ikke til å stole på Wowsers. Skal vi ha sitatkrig? Ost og boller. Hey ho let's go Dette var en kødde-tråd forresten lol. Det var det ingen som forsto. <<<<<<<<<<<<<<<<<<<Ikke terrorist forresten. HAHAHAHAHAHA. Jo det er du, jeg hører det på latteren din. Oh my god, jeg har blitt tatt på fersken! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Ok jeg er ferdig. Så du merker den som løst bare fordi du er ferdig.... Dårlig gjort, tenk på alle oss andre Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Ok jeg er ferdig. Så du merker den som løst bare fordi du er ferdig.... Dårlig gjort, tenk på alle oss andre My goodness Sorry ass. Lenke til kommentar
FarazTehrani Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Denne tråden er mer løst enn diarre Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 stole stole v2 (av stol, egentlig 'støtte seg') i forbindelsen s- på lite på, sette sin lit til Tro hva de sa før stolen ble oppfunnet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg