Cthulhu Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Kjekkasen heter LG V10 og har to skjermer.LGs nye smartmobil bekreftet til Norge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Kanskje LG er mitt nye mobilmerke, etter fem år med HTC? Lenke til kommentar
Locasto Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Kanskje LG er mitt nye mobilmerke, etter fem år med HTC? Vel, jeg gikk over til Lg G4 i vår etter 6 år med HTC. I høst skiftet jeg tilbake til M8'en igjen. Savnet ble for stort... Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Kan dette være telefonen som tar over for min HTC One (M7) mon tro? Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Litt merkelig med timingen. Dette er jo ganske nært når SD 820 og Exynos 8890, Kirin 950, MediaTek Helios X30 kommer ut. Som betyr nye modeller fra samtlige produsenter. Da blir den fort litt utdatert. Det er og lavere salg rett før en forventet launch av nye modeller. 2 Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Jeg klarer ikke å finne ut om det er stereohøyttalere på V10. Noen som vet om den vil få det eller ikke? Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Never mind... Fant det ut etter litt dypere google-søking. Den har bare én liten høyttaller, plassert på bunnen ved siden av USB-C kontakten. Der ble denne telefonen også uaktuell gitt. Lenke til kommentar
suttungsmjød Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Never mind... Fant det ut etter litt dypere google-søking. Den har bare én liten høyttaller, plassert på bunnen ved siden av USB-C kontakten. Der ble denne telefonen også uaktuell gitt. Viktig med stereo for og høre ringetonen? 4 Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Never mind... Fant det ut etter litt dypere google-søking. Den har bare én liten høyttaller, plassert på bunnen ved siden av USB-C kontakten. Der ble denne telefonen også uaktuell gitt. Viktig med stereo for og høre ringetonen? Det er viktig for meg da jeg ser på filmer eller Youtube-klipp. Bruker ikke hodetelefoner til dette. Lenke til kommentar
suttungsmjød Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Never mind... Fant det ut etter litt dypere google-søking. Den har bare én liten høyttaller, plassert på bunnen ved siden av USB-C kontakten. Der ble denne telefonen også uaktuell gitt. Viktig med stereo for og høre ringetonen? Det er viktig for meg da jeg ser på filmer eller Youtube-klipp. Bruker ikke hodetelefoner til dette. At folk hører musikk gjennom tlf-høytalere er irriterende. Plager andre med den skrikete pipelyden. Hjelper ikke om det er stereo eller mono. Like jævlig uansett. Gjør deg selv og de rundt deg en tjeneste. Bruk øreklokker. 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) At folk hører musikk gjennom tlf-høytalere er irriterende. Plager andre med den skrikete pipelyden. Hjelper ikke om det er stereo eller mono. Like jævlig uansett. Gjør deg selv og de rundt deg en tjeneste. Bruk øreklokker. Hør! Hør! Folk som sitter på toget/bussen og hører på slikt uten øretelefoner må nok ha ordet "hensyn" forklart opp til flere ganger. Endret 26. november 2015 av medlem-169651 Lenke til kommentar
McShortFuse Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) At folk hører musikk gjennom tlf-høytalere er irriterende. Plager andre med den skrikete pipelyden. Hjelper ikke om det er stereo eller mono. Like jævlig uansett. Gjør deg selv og de rundt deg en tjeneste. Bruk øreklokker. Hør! Hør! Folk som sitter på toget/bussen og hører på slikt uten øretelefoner må nok ha ordet "hensyn" forklart opp til flere ganger. Nå gjør jeg dette kun da jeg ligger i min egen seng. Da jeg for eksempel er på bussen, da sover jeg omtrent hele tiden/er så sliten at jeg ikke orker å bruke mobilen til noe særlig. Så da er det ingen fare for at jeg forstyrrer. Men for all del, jeg drar gjerne med meg hodetelefonen med 3 meter kabel på bussen altså hvis jeg vil høre/se på noe med lyd. Og sist men ikke minst, jeg har ALDRI hørt på musikk eller sett på videoer uten hodetelefoner da jeg har vært på bussen, toget eller jobb. Så jeg skal ikke ha det på meg at jeg ikke tar hensyn. Jeg er også av de som irriterer seg av de som IKKE tar hensyn til dette. Endret 26. november 2015 av Gil_Galad90 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg