Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvorfor får jeg "rubberband" lag i Cs:go med lav ping?

Anbefalte innlegg

Her er video av problemet: https://youtu.be/QwEWBgdGCgk

Jeg har nesten ikke hatt dette problemet før, skjedde for første gang på lenge at jeg begynner og lagge uten noen spesiell grunn. (Ingen er på nettverket og som dere ser har jeg relativt lav ping) Dere burde vite at jeg har stasjonær pc med dette trådløse adapteret: https://www.komplett.no/product/746272/datautstyr/nettverksprodukter/nettverkskort/asus-usb-n13-11n-usb-adapter#productinfo

Ganske lame at jeg har på noe random Harry Potter-musikk i bakgrunnen (skikkelig nostalgisk for meg xD)  trodde ikke at shadowplay skulle recorde det . Greide også og faile litt med klippingen av videoen så bare spol fremover så slipper dere og se at jeg loader.

Blir skikkelig glad hvis noen kan hjelpe meg :)

(Litt vanskelig og se at jeg lagger hvis man ikke spiller cs

Endret av pervertedburger
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hjelper ikke med lav ping når den hopper opp og ned slik den gjorde i starten og slutten av videoen, tidvis over 100 i ping der.

Ser flere klage på den trådløs adapteren i kommentar feltet til Komplett.no

At den er ustabil og mister nett, og en som sier den lagger ved online gaming også.

Test med og bruke kabel istedet for trådløst nett, og se om det slutter og lagge da.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hjelper ikke med lav ping når den hopper opp og ned slik den gjorde i starten og slutten av videoen, tidvis over 100 i ping der.

Ser flere klage på den trådløs adapteren i kommentar feltet til Komplett.no

At den er ustabil og mister nett, og en som sier den lagger ved online gaming også.

Test med og bruke kabel istedet for trådløst nett, og se om det slutter og lagge da.

Jeg har desverre ikke mulighet til og ha kabel på rommet mitt :/ Har du noen gode trådløse nettverksadaptere som kan fungere? Takk for svar btw.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...