anaconda Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Jeg byttet fastlege i sommer, men lurer på å bytte tilbake til det samme legekontoret jeg hadde før. Usikker på om det blir samme lege da. Har de forsatt legejournalen min, eller må jeg få den flyttet på nytt? Da jeg byttet sist gang fikk jeg utskrift av den, som jeg selv leverte hos det nye kontoret. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 De har den nok, men ikke den nye legens journal. Lenke til kommentar
Synonym Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Det er ikke garantert at de har det. Alle leger er lovpålagt å oppbevare medisinske dokumenter i 10 år. De vil nok også ha tilgang til din kjernejournal, men det er ikke sikkert den går så langt tilbake i tid. Anbefaler at du ringer til ditt tidligere legekontor, og forhører deg med dem. Det er også en god mulighet for at ditt nåværende legekontor har tatt vare på den gamle journalen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Ring kontoret og spør. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 22. desember 2015 Del Skrevet 22. desember 2015 Dere tror ikke han har kommet på det på den tiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå