Vall Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Skal kjøpe Fallout 4, men lurer på hva som er best, på Steam eller "Hard Copy". Liker ofte å ha "viktige" spill fysisk, men med hyppige (?) oppdateringer er Steam enkelt. Fysisk er vel noe billigere, men det er mindre viktig. Hva syns dere? Positive og negative sider ved Steam kontra fysisk kopi. Takk Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Jeg hadde kjøpt på Steam med mindre det er snakk om en samlerutgave. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Slik det fungerer i dag er fysiske kopier av Steam-spill egentlig bare noe som kan gjøre installasjonen litt kjappere, pluss at du får noe å ha i hylla. Spillet låses til kontoen din uansett. Den eneste virkelige fordelen med fysisk er at butikkene konkurrerer på pris. Derfor er det paradoksalt nok ofte kroner å spare. Endret 24. november 2015 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
blinc Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Steam all the way. MEN du trenger ikke kjøpe spillet på steam. Kjøp steam koden i en billigere butikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Spillet krever steam for i det hele tatt fungere, så det å ha det på en dvd vil ikke hjelpe en shit den dagen steam stenger ned. Men fordelen med å kjøpe det på dvd er jo at du kan få det billigere, samt at du får et cover å se på den dagen spillet ikke lenger eksisterer på steam Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Slik det fungerer i dag er fysiske kopier av Steam-spill egentlig bare noe som kan gjøre installasjonen litt kjappere, pluss at du får noe å ha i hylla. Spillet låses til kontoen din uansett. Den eneste virkelige fordelen med fysisk er at butikkene konkurrerer på pris. Derfor er det paradoksalt nok ofte kroner å spare. I tilfellet ved Fallout 4 så er det desverre bare En DVD plate i coveret, som inneholder 5.2 gb med data. Resten (20gb) må man laste ned fra Steam, så er ikke rare tiden man sparer ved å bruke platen. Har PipBoy Edition selv (strålende fornøyd med den), men ble litt skuffet over at det ikke lå 3 stappfulle DVD9 plater der. I stedet får man altså bare en halvfull DVD9 hvor man må laste ned ca 20gb etterpå. Lenke til kommentar
Vall Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Tusen takk for alle tilbake meldinger! Blir nok Steam da ja... Kommer til å starte gjennomspillingen med dialog mod'en, har irritert meg tidligere når jeg velger feil svar på grunn av uklar tekst i dialog treet. Gleder meg til å begynne! Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Har spilt uten noe mod i 20 timer + nå, han har da alltid sakt det jeg vil, star Ganske klart vilken retning det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå