clarc007 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Vet jo at dx9 suger på de fleste kort untatt de nyeste radeon korta.. men siden jeg spiller Counterstrike i OpenGL (som de fleste), så regner jeg med at 9600XT kan være supert til CS. 9600XT har jo en digg gpu på 500, som sikkert kan klokkes litt vider også. Dessuten er Vmem på 300ddr = 600mhz Takker for svar! Lenke til kommentar
delfin Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hva får folk til å tro at CS trenger supergrafikkort? Det er jo gammelt og lusent grafikkmessig, og du kjører det fint på et GeForce kort av dårligste sort. Selv de første GeForce kortene greide CS i 99 FPS i OpenGL, så ja, et Radeon 9600XT kjører CS fint! Men det er en aldri så liten smule overkill! Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Du får aldri et FOR BRA skjerkort uansett Men kanskje du kunne kjøpt Pro istedenfor og spart litt penger... Visst kortet skal brukes mest til Cs Endret 15. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 cs går fint på ett onboard 8mb Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hva får folk til å tro at CS trenger supergrafikkort? Det er jo gammelt og lusent grafikkmessig, og du kjører det fint på et GeForce kort av dårligste sort. Selv de første GeForce kortene greide CS i 99 FPS i OpenGL, så ja, et Radeon 9600XT kjører CS fint! Men det er en aldri så liten smule overkill! Lenge siden du har spilt cs? Geforce 3 er nå ett minimum, hvertfall etter 1.6. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hva får folk til å tro at CS trenger supergrafikkort? Det er jo gammelt og lusent grafikkmessig, og du kjører det fint på et GeForce kort av dårligste sort. Selv de første GeForce kortene greide CS i 99 FPS i OpenGL, så ja, et Radeon 9600XT kjører CS fint! Men det er en aldri så liten smule overkill! Lenge siden du har spilt cs? Geforce 3 er nå ett minimum, hvertfall etter 1.6. Lenke til kommentar
delfin Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hva får folk til å tro at CS trenger supergrafikkort? Det er jo gammelt og lusent grafikkmessig, og du kjører det fint på et GeForce kort av dårligste sort. Selv de første GeForce kortene greide CS i 99 FPS i OpenGL, så ja, et Radeon 9600XT kjører CS fint! Men det er en aldri så liten smule overkill! Lenge siden du har spilt cs? Geforce 3 er nå ett minimum, hvertfall etter 1.6. Ja, det begynner heldigvis å bli en stund siden, men jeg husker ihvertfall at 1.5 gikk silkeglatt på en P3 600 med GF2GTS Lenke til kommentar
f.HiTmAn Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Til og med Mitt GF ti 4600 har problemer med 1.6 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Hva får folk til å tro at CS trenger supergrafikkort? Det er jo gammelt og lusent grafikkmessig, og du kjører det fint på et GeForce kort av dårligste sort. Selv de første GeForce kortene greide CS i 99 FPS i OpenGL, så ja, et Radeon 9600XT kjører CS fint! Men det er en aldri så liten smule overkill! Lenge siden du har spilt cs? Geforce 3 er nå ett minimum, hvertfall etter 1.6. Ja, det begynner heldigvis å bli en stund siden, men jeg husker ihvertfall at 1.5 gikk silkeglatt på en P3 600 med GF2GTS Vent med å se "Steam" til du sier noe Steam er noe av det værste jeg har vært borti noensinne! Og det sier jo litt i seg selv.. Endret 15. november 2003 av ahpadt Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Hva får folk til å tro at CS trenger supergrafikkort? Det er jo gammelt og lusent grafikkmessig, og du kjører det fint på et GeForce kort av dårligste sort. Selv de første GeForce kortene greide CS i 99 FPS i OpenGL, så ja, et Radeon 9600XT kjører CS fint! Men det er en aldri så liten smule overkill! Lenge siden du har spilt cs? Geforce 3 er nå ett minimum, hvertfall etter 1.6. Nå har jeg bare spilt Counterstrike 1 gang, og det var versjon 1.6 . Det jeg stusser ved er at et spill med så bedriten grafikk kan kreve et så kraftig grafikkort. Selv TNT2 (ikke-ultra) burde ikke ha noen problemer med å drive Counterstrike med en akseptabel framerate :gretten: Er det ikke ironisk at Steam krever 8 ganger så mye RAM som half-life? Endret 15. november 2003 av Manuel Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hva får folk til å tro at CS trenger supergrafikkort? Det er jo gammelt og lusent grafikkmessig, og du kjører det fint på et GeForce kort av dårligste sort. Selv de første GeForce kortene greide CS i 99 FPS i OpenGL, så ja, et Radeon 9600XT kjører CS fint! Men det er en aldri så liten smule overkill! Lenge siden du har spilt cs? Geforce 3 er nå ett minimum, hvertfall etter 1.6. Nå har jeg bare spilt Counterstrike 1 gang, og det var versjon 1.6 . Det jeg stusser ved er at et spill med så bedriten grafikk kan kreve et så kraftig grafikkort. Selv TNT2 (ikke-ultra) burde ha noen problemer med å drive Counterstrike med en akseptabel framerate :gretten: Er det ikke ironisk at Steam krever 8 ganger så mye RAM som half-life? JO!!! Lenke til kommentar
Aleksander_den_store Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) har faktisk et 64 MB PCI Creative GeForce 4 MX kort! og jeg spiller cs(1.5) på 1024x748 på OpenGL med 60 i fps! edit: spiller 1.6 med 800x600 på OpenGL Endret 15. november 2003 av Aleksander_den_store Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Spiller Cs 1.6 på 1024x748 OpenGl på et R7000 64ddr PCI. Går helt fint det, bortsett fra at jeg dør hele tiden og ikke greier og drepe noen Bortsett fra at steam bruker UTROLIG lang tid på og loade osv... Endret 15. november 2003 av nikkor Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 spiller 1200x ett lr annet med G4 MX420 (blæh!) kjører fint 100 fps Lenke til kommentar
clarc007 Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 får vel kjøpe hercules 9800se all in wonder til 2000kr, modde det til 9800pro aiw.. det er 2500 kr spart.. eid Lenke til kommentar
woid Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 på min laptop får jeg 100fps i cs1.6 ved 1400x1050. jeg har ati radeon 9000, og p4 3.06ghz ht, 1gb ram. så man burde klare seg med gamle skjermkort til cs og. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hva får folk til å tro at CS trenger supergrafikkort? Det er jo gammelt og lusent grafikkmessig, og du kjører det fint på et GeForce kort av dårligste sort. Selv de første GeForce kortene greide CS i 99 FPS i OpenGL, så ja, et Radeon 9600XT kjører CS fint! Men det er en aldri så liten smule overkill! Lenge siden du har spilt cs? Geforce 3 er nå ett minimum, hvertfall etter 1.6. Nå har jeg bare spilt Counterstrike 1 gang, og det var versjon 1.6 . Det jeg stusser ved er at et spill med så bedriten grafikk kan kreve et så kraftig grafikkort. Selv TNT2 (ikke-ultra) burde ikke ha noen problemer med å drive Counterstrike med en akseptabel framerate :gretten: Er det ikke ironisk at Steam krever 8 ganger så mye RAM som half-life? Hadde et finfint TNT2 kort jeg (model 64! ) <- likefullt bare 32mb Kjørte 1.5 fint det... 30 fps på software -Var nå en ganske hemmis pc det der... : Men så har vi mitt ellers ganske søte r9500pro kjører 1.6 silkeglatt oppi 300fps *grin* -Utrolig at et såpass elendig spill(grafikk, sprites allt... er jo urgammelt) skal kunne kreve så mye av gamle skjermkort som egentlig burde kjøre det fint :gretten: Lenke til kommentar
Tim Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Her var det mange CS noobs:P CS 1.6 krever en kraftig makin! Grafikken er latterlig, men siden grafikkmotoren er tyna så mye må det noe kraftige saker til for å få 100fps eller mere. Hvorfor spiller dere CS med høy oppløsning? Skal dere få bra med kills og mye skillz må dere kjøre spillet på 800X600 eller enda lavere! Hodene skal bli så store som mulig! Et Radeon 9600 Pro XT er absolutt å anbefale! Go buy, keep fragin! Hf, gl, gg Tim Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hvorfor spiller dere CS med høy oppløsning? Skal dere få bra med kills og mye skillz må dere kjøre spillet på 800X600 eller enda lavere! Hodene skal bli så store som mulig! Her er mentaliteten som gjør at jeg ikke spiller CS! Det er jo latterlig å forringe grafikken bare for å gjøre spillet lettere for seg selv! Jeg hadde ALDRI spilt i lavere oppløsninger bare for å sikre meg noen ekstra HS. Da hadde jeg heller øvd litt mer til jeg var tilsvarende god i en anstendig oppløsning. Lenke til kommentar
Sandrock Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Nå må dere CS geeks slutte å tulle ! har TI4200 og jeg spiller CS 1.6 av og til, har 72 FPS .... med smoke nades og alt det der.... og AMD XP2000.........har dere virkeli sent configen til ****** eller.no ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå