Kileskrift Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Heisann... Noen i familen min ønsker seg en juicer, men dette er et emne som ikke akkurat er min greie, så jeg tenkte jeg skulle høre her. Jeg regner med at vi kan bruke et sted mellom 2500-4000 på denne pressen. (Helst rundt 3000.) Det eneste som jeg vet er at den helst bør være veldig enkel å rengjøre, fordi jeg av erfaring vet at en har en tendens til å ikke bruke den hvis det er for tungvindt å gjøre den ren. Vedkommende har hatt en saftpresse før, en veldig gammal tradisjonell sentrifuge som var veldig tungvint å gjøre ren etterpå. (Mange deler, et finmasket gitter som blei fullt av plantemateriale.) Så det vi har tenkt på er en såkalt "slow juicer" eller lignende. Men som sagt så har jeg ikke peil på dette, så jeg trenger forslag om hva som gir best valuta for pengene i denne prisklassen. Og som sagt, veldig viktig at den er enkel å gjøre ren. På forhånd takk! Endret 24. november 2015 av Kileskrift Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) http://www.sunnere.no/no/info/valg-av-slow-juicer-.html Bra butikk, rask levering, greie priser. De glemte å svare meg da jeg sendte en mail om at jeg ikke hadde fått et tilbehør som jeg hadde bestillt, sommerferie. De svarte raskt da jeg purret, ca 2-3 uker senere, og delen ble sendt samme dag, fikk den neste dag. Det virker også som de har god peiling på varene sine (selv om jeg ikke har hatt kontakt med dem om annet enn dehydratorer) og er veldig hyggelige. Det der var litt mer reklamering enn det jeg liker Edit; Litt mer reklame, , siden de ikke hadde fargen jeg bestillte inne så ringte sjefen sjæl meg dagen etter for å informere om det. Endret 24. november 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Kileskrift Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Takk for tilbakemelding, @Belphegor I den linken du kom med nevnte de 4 modeller som "vinnere", har du noen av dem selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå