Gå til innhold

Yifftastic furries fap for floffy freedom!

DrDoogie

Anbefalte innlegg

Hva er en 'furry'?

'Furry', eller 'furries', er så mangt. Søker man på den store verdensveven, finner man raskt et tonn med informative (les: tvilsome) linker.

Siden det er helg, og pycnopedia for noen dager siden gav meg stilltiende tillatelse til å poste en tråd om furries, presentere vi her i helgehumorens ånd et lite utvalg fra en av disse sidene.

It may not be pretty, but it's real.

Hva slags folk bekjenner seg til 'furries'-retningen?

DWAndMousie2.sized.jpg

fiercekitty.jpg

Cheetahrear.sized.jpg

cheetahntiger.sized.jpg

nyao.sized.jpg

...og hva i Himmelens navn holder dem på med?

Et spørsmål som jeg lurer fælt på, men som jeg har en stygg mistanke om at det ikke er sunt å vite.

De tegner nok bare. Det er det dem gjør ja, dem klær seg opp i dyredrakter for å tegne.

Tegne, hører dere!!! :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I know naaaathin'  :mrgreen:

Offtopic:

Nå har jeg sittet her lenge og fundert. Hvor komer "i know naaaaaaaathin'" fra?? VET jeg har hørt det før! :D

"I know nothing - I come from Barcelona."

- Ringer det en bjelle?

Et tips til!!!

Hotell i sær.......

(om jeg ikke gav for mye tips da)

:roll:

Lenke til kommentar
I know naaaathin'  :mrgreen:

Offtopic:

Nå har jeg sittet her lenge og fundert. Hvor komer "i know naaaaaaaathin'" fra?? VET jeg har hørt det før! :D

"I know nothing - I come from Barcelona."

- Ringer det en bjelle?

Hehe.. kom på det i går kveld, sjø.. ;)

Hotell i særklasse er fett! :mrgreen:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

DrDoogie, Jeg driter i hva du poster på dette forumet og noe annet forum, men hvis du skal skrive at jeg har godkjent noe, da skal jeg godkjenne posten før du poster den.

Dette postet du mens jeg var bannet, og jeg har aldri godkjent noe som helst du har skrevet.

Jeg skriver med en gang hvorfor jeg ikke godkjenner tråden.

1, "Yifftastic furries fap for floffy freedom!, Til ære for 'pycnopedia ' presenterer vi"

Dette var dårlig formulerft, og hva betyr yifftastic? Yiff er slang for fuck, så jeg regner med det er noe nasty ting.

"Fap", "floffy", "freedom"? Relevans og mening? Når du bruker fremmedord som fap og floffy skal du skrive hva det betyr eller aller helst formulere setningen annerledes. Det er uklart hva du prøver å si.

Nicket mitt er skrevet feil, hvem er "vi"?

2, "'Furry', eller 'furries', er så mangt. Søker man på den store verdensveven, finner man raskt et tonn med informative (les: tvilsome) linker"

Denne begynner bra, furry og furries er så mangt. Hva mener du med "tvilsomme"? Her mangler det begrunnelse.

3. "Siden det er helg, og pycnopedia for noen dager siden gav meg stilltiende tillatelse til å poste en tråd om furries, presentere vi her i helgehumorens ånd et lite utvalg fra en av disse sidene."

Nick er skrevet feil igjen, du lyver og sier jeg har gitt tillatelse, jeg har ikke sett sett hvilken side du henter stoff ifra og sjansen er dermed liten for at det vil være en som er furry relatert.

4, "It may not be pretty, but it's real."

Nei, dette er ikke real, og den første delen i setningen sparer du deg for.

5, "Hva slags folk bekjenner seg til 'furries'-retningen?"

Ett spørsmål uten svar, her mangler svaret.

6, "...og hva i Himmelens navn holder dem på med?"

Igjen, ett spørsmål uten svar, svaret mangler.

7, "Et spørsmål som jeg lurer fælt på, men som jeg har en stygg mistanke om at det ikke er sunt å vite."

Fordommer godtar jeg ikke.

8, "De tegner nok bare. Det er det dem gjør ja, dem klær seg opp i dyredrakter for å tegne."

Her er det tydelig for enhver leser at skribenten ikke vet hva han prater om.

9. "Tegne, hører dere!!!"

Formuler denne annerledes.

Ja, denne posten var ikke i nærheten noe jeg ville ha godkjent, saklig innhold finnes ikke, det finnes ikke noe relevant informasjon om furry, formulering var dårlig. Det virker som at du har skrevet dette for å prøve å påvirke forumbrukere sin mening om furry, og du finner det nødvendig å lyve til de grader. Hva blir det neste, skal jeg godkjenne en post der du prøver å sverte leverpostei ved å si den blir laget av romvesener ifra Zlzxxloizx?

Tråden er IKKE GODKJENT av Pycnopodia, du har aldri fått tillatelse av meg til å poste dette, og det vil du aldri få heller.

Lenke til kommentar

pycnopedia: Det er ille nok at du faktisk tar denne uskyldige morroposten personlig, men å mose ut noen småråttne argumenter i ditt desperate forsøk på å hevne deg blir bare teit.

Igjen, ett spørsmål uten svar, svaret mangler.

Altså, har du hørt om retoriske spørsmål?

EDIT: Hvorfor tar du deg så nær av det? Føler du deg truffet? :ermm: Sitter du faktisk halvnaken med revekostyme og maler dyre som begår seksuelle handliner? :ermm:

:p

Endret av HalTan
Lenke til kommentar

Furry kan du igrunnen oversette til "anthropomorph art", det er dyr som ligner på eller oppfører seg som mennesker. Furry i Norge er enormt utbredt, og folk som forbinder dette med noe annet enn tegnestil er enten tett eller pervers. Du er tett hvis du har fordommer imot en gruppe mennesker du har liten eller ingen kunnskap om.

Jeg er en 'Furri', jeg tegner furry art og er generelt interesert i furry art.

HalTan, Du har rett, jeg tar meg nær av dette. Jeg hadde reagert på samme måte hadde det vært snakk om at animè-fans var perverse mennesker som digget hentai. For meg er ikke dette en uskyldig morro post, det er nok en bulk i det allerede frynsete rykte til furries på forums. Jeg sier på forums da jeg aldri opplever annet enn interesse for kunsten 'min' når jeg tegner i det offentlige, jeg går aldri noe sted uten tegnesaker

furry tegning - Dette er stilen jeg tegner, det er en tegneserieaktig stil. Det er denne stilen som er mest utbredt i Norge.

"Sitter du halvnaken nå med revekostyme på deg og tegner perverse dyreting? Det er mange forumbrukere rundt om i verden som gjør det nemlig, og det betyr jo at alle forumbrukere er slik." - Det er ett like dumt utsagn som å si at alle furries har dyre-kostyme idet hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...