Femtekolonne Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Etter mye frem og tilbake om hvilken konsoll jeg skulle kjøpe så fallt valget på ps4. Fikk med Battlefront og kjøpte Farcry 4 og LBP3 i tillegg. Nå oppdaget jeg at det er mulig å spille mot svogeren over nettet. Finnes det ett bilspill som egner seg for den type spilling? 2player med split screen er jeg ikke noe fan av så vil helst unngå det. Lenke til kommentar
SoFreshNSoMean Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Her ville jeg anbefalt enten Project Cars eller DriveClub. Project Cars hvis du ønsker simulasjon. DriveClub hvis du ønsker et mer arkadeaktig preg. Utenom disse to så har du også The Crew eller Need for speed Rivals, men disse likte ikke jeg noe særlig. Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Likte utrolig godt driveclub,lekkert spill med hærlig fart og gameplay..minuset er all DLC tullet,prøv I såfall å få en komplett utgave med dette inkludert.Rivals skuffet meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå