Fotoskrulla Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Stabburet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Flott vinterbile, liker at du har fått med deg at det snør. Skaper en ekstra stemning. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Komp, lys, skarphet, farger og detaljer sitter fint. Ser at det kan oppfattes som om stabburet tilter mot venstre. men det er rett nede og tilter mer og mer oppover. Kanskje burde rettingen vært foretatt etter overkanten på de to vinduene eller takrenna for å komme nærmest midten. Ja, det er forbanna pirk, men har lagt merke til at du etterhvert har blitt mer obs. på småting så nevner at ofte er det lurt å rette etter så nær midtlinja som mulig. Den "loddrette" stolpen som avslutter veggen mot høyre tilter nok også litt mot venstre. Fotomessig spiller det nok fint liten rolle her. Men så er det nevnt. Hva du gjør og ikke gjør i sakens anledning er vel egentlig meg knekkende likegyldig. Jeg bare nevner ting jeg ser som kanskje author kan ha oversett. Roar 1 Lenke til kommentar
Håkon L. Sataøen Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Flott bilde og fin stemning, men været og snøen er ikke noe stas. Foretrekker sommer og varme jeg. 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Et greit bilde der du har fått fram førjulsstemningen på en fin måte. Fint med det gule huset mot den gråblå naturen. 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Kjempeflott! Her er det både varmt og kaldt! 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Et flott bilde dette hvor det gule stabburet varmer opp bilde mot de kalde vinterfargene. God skarphet og komp Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Stemningsfullt. Det gule stabburet passet fint inn i vinterlandskapet her. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Stemningsfullt vinterbilde med den gule fargeklatten som fremhever snøen som laver ned .Nå er jo den første snøen allerede historie ettersom regnvær og plussgrader inntok Vestlandet. En flott oppfølger av gårsdagens. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Komp, lys, skarphet, farger og detaljer sitter fint. Ser at det kan oppfattes som om stabburet tilter mot venstre. men det er rett nede og tilter mer og mer oppover. Kanskje burde rettingen vært foretatt etter overkanten på de to vinduene eller takrenna for å komme nærmest midten. Ja, det er forbanna pirk, men har lagt merke til at du etterhvert har blitt mer obs. på småting så nevner at ofte er det lurt å rette etter så nær midtlinja som mulig. Den "loddrette" stolpen som avslutter veggen mot høyre tilter nok også litt mot venstre. Fotomessig spiller det nok fint liten rolle her. Men så er det nevnt. Hva du gjør og ikke gjør i sakens anledning er vel egentlig meg knekkende likegyldig. Jeg bare nevner ting jeg ser som kanskje author kan ha oversett. Roar Hei Roar! Ja, da lærte jeg noe nytt i dag også,at det er lurt å rette opp nærmest midten. Jeg lurte jo litt på hvor jeg skulle rette dette, siden det er skeivt i alle retninger. Nå er det jo et gammelt stabbur, så det har lov å være litt skeivt tenker jeg. Men tusen takk for fint tips, skal ta med meg det til senere bruk. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Stemningsfullt vinterbilde med den gule fargeklatten som fremhever snøen som laver ned .Nå er jo den første snøen allerede historie ettersom regnvær og plussgrader inntok Vestlandet. En flott oppfølger av gårsdagens. Mvh Alec Hei Alec! Ja nå er snøen historie gitt. Nå øsepøser regnet igjen...sukk.. Tusen takk for finfin kommentar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Flott vinterbile, liker at du har fått med deg at det snør. Skaper en ekstra stemning. Flott bilde og fin stemning, men været og snøen er ikke noe stas. Foretrekker sommer og varme jeg. Et greit bilde der du har fått fram førjulsstemningen på en fin måte. Fint med det gule huset mot den gråblå naturen. Kjempeflott! Her er det både varmt og kaldt! Et flott bilde dette hvor det gule stabburet varmer opp bilde mot de kalde vinterfargene. God skarphet og komp Mvh Torbjørn Stemningsfullt. Det gule stabburet passet fint inn i vinterlandskapet her. Mvh. Rolf Hei alle sammen, og tuuuusen takk for fine tilbakemeldinger. Beklager at jeg ikke har vært så flink å kommentere på deres bilder, jeg har dessverre fått nakke/skuldervondt med påfølgende hodepine,derfor prøver jeg å begrense bruk av pad/data/mobil...Jeg kjenner i hvert fall at beste medisinen er å gjøre helt andre og mer fysiske ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg