Lais Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 https://www.netonnet.no/art/lyd-og-bilde/tv/63ogstorre/philips-65pft6520/217749.11454/ Får ikke sett den live, og er ikke veldig god på å tolke spesifikasjoner. Liker Philips sine bilder, og det er egentlig kun bildekvalitet som er viktig for meg. Apper trenger jeg ikke (kommer til å bruke Apple TV), og jeg har lydplanke utenom. Vil se film, vanlig TV og sport. Jeg innser at denne er fra 6-serien, men kan den ha et godt bilde likevel siden det er vanlig HD, og på den måten ikke krever like mye som UHD? Takke-takk. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Det er sitteavstanden og synet ditt som evt gjør det bedre med en UHD. Personlig ville jeg heller gått for en Full HD med samme størrelse med bedre bildeprossesering. Jeg hadde neppe kjøpt TV hos Netonnet. Får du problemer med TV'en bør du ha liggende en 5-6 tuber med tålmodighet størrelse XXL når du trenger support fra dem. Lenke til kommentar
Lais Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Det er sitteavstanden og synet ditt som evt gjør det bedre med en UHD. Personlig ville jeg heller gått for en Full HD med samme størrelse med bedre bildeprossesering. Jeg hadde neppe kjøpt TV hos Netonnet. Får du problemer med TV'en bør du ha liggende en 5-6 tuber med tålmodighet størrelse XXL når du trenger support fra dem. Har begynt å vurdere full HD mer i det siste, all den tid UHD er såpass lite tilgjengelig. I tillegg sitter vi 4,5 m fra tv-en. Tv-en jeg linker til er jo ikke UHD, men du mener kanskje at spesifikasjonene er litt snaue likevel? Tar gjerne mot forslag til andre 65-tommere med bra bilde og 3D i samme prisområde, hvis det fins Takk for advarsel ang. Netonnet, har aldri handlet der før. Ser andre butikker har den og, skulle det bli den tv-en. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Sony W855C http://www.prisjakt.no/product.php?p=3048301 Vet ikke om du mener det er innenfor samme prisområde men. Lenke til kommentar
Lais Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Sony W855C http://www.prisjakt.no/product.php?p=3048301 Vet ikke om du mener det er innenfor samme prisområde men. Takk for tips! Joda, er i grunnen innenfor, ser den har vært på tilbud til 14'. Satte opp prisvarsel på den, så får vi se om det skjer noe i løpet av uka! La merke til at denne også hadde 100 hz panel og 800 i bildeforbedring. Tror du likevel den har bedre bilde enn den jeg linket til? Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Sony W855C http://www.prisjakt.no/product.php?p=3048301 Vet ikke om du mener det er innenfor samme prisområde men. Takk for tips! Joda, er i grunnen innenfor, ser den har vært på tilbud til 14'. Satte opp prisvarsel på den, så får vi se om det skjer noe i løpet av uka! La merke til at denne også hadde 100 hz panel og 800 i bildeforbedring. Tror du likevel den har bedre bilde enn den jeg linket til? Det tror jeg. Sony er bedre på bildeprosessering en Philips. Sony'en vil gi et mer naturlig bilde i motsetning til Philips som har litt overdrevne farger og overdreven skarphet. Men det kan jo hende at du liker dette? Philipsen sliter også med å skille mørke detaljer. Fjorårets philips modeller var det veldig mye problemer med, å sånn sett hadde jeg også vært skeptisk. Men det kan jo ha blitt bedre i år selvfølgelig. Eller så har jo Philips amiblight for den som liker det. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Det å skarpe opp bildet mye kan godt være positivt også når man sitter med litt avstand, men sjeldent en slager om man sitter nært. Da ser det fort unaturlig ut. Det meste lar seg justere i menyene, så det kan heldigvis i de fleste tilfellene justeres. Endret 4. januar 2016 av vidor Lenke til kommentar
Lais Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Sony W855C http://www.prisjakt.no/product.php?p=3048301 Vet ikke om du mener det er innenfor samme prisområde men. Takk for tips! Joda, er i grunnen innenfor, ser den har vært på tilbud til 14'. Satte opp prisvarsel på den, så får vi se om det skjer noe i løpet av uka! La merke til at denne også hadde 100 hz panel og 800 i bildeforbedring. Tror du likevel den har bedre bilde enn den jeg linket til? Det tror jeg. Sony er bedre på bildeprosessering en Philips. Sony'en vil gi et mer naturlig bilde i motsetning til Philips som har litt overdrevne farger og overdreven skarphet. Men det kan jo hende at du liker dette? Philipsen sliter også med å skille mørke detaljer. Fjorårets philips modeller var det veldig mye problemer med, å sånn sett hadde jeg også vært skeptisk. Men det kan jo ha blitt bedre i år selvfølgelig. Eller så har jo Philips amiblight for den som liker det. Hehe, ja det kan godt hende at det er akkurat det jeg liker. For meg har Philipsene skilt seg ut i butikken ved å ha klarere og mer livlige bilder enn andre TVer, som jeg ofte synes blir platte og daffe. Liker også ambilight. Men har absolutt fått med meg at mange har hatt problemer med Philips, og tar det med i betraktningen. Og nå har jeg jo også et ekstra alternativ i Sonyen, så da blir det spennende å se hva som blir det beste tilbudet Takk for input! Lenke til kommentar
Lais Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Det å skape opp bildet mye kan godt være positivt også når man sitter med litt avstand, men sjeldent en slager om man sitter nært. Da ser det fort unaturlig ut. Det meste lar seg justere i menyene, så det kan heldigvis i de fleste tilfellene justeres. Ok, mente jeg hadde lest et sted at UHD ikke hadde noen effekt på lang avstand. Kanskje jeg har misforstått. Holder i alle fall døren åpen for UHD også, det handler vel til syvende og sist bare om hva man får for pengene. Er jo ofte gode tilbud på 4K-TVer. Er bare litt bekymret for hakking ved bevegelser. Uansett - nå er jeg så lei av å lete at jeg kommer til å slå til med en gang det dukker opp noe greit på fredag Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 (endret) Skal godt gjøres å velge en skikkelig kalkun i dagens marked. Man gjør som regel de beste kjøpene på litt eldre toppmodeller som har vist at de holder. Ny teknologi har alltid usikkerhetsmomenter og som regel en del barnesykdommer. Gamle gode travere er det som regel mindre tull med. Endret 26. november 2015 av vidor Lenke til kommentar
Lais Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Godt å høre. Ser jo i butikkene at noen TVer etter mitt skjønn har dårlig bildekvalitet selv om de er dyre, men så er det jo også noe med at når tv-en kommer hjem i stua, så står det ikke noen toppmodeller ved siden av og briljerer -- og da kanskje den ikke er så verst likevel Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Godt å høre. Ser jo i butikkene at noen TVer etter mitt skjønn har dårlig bildekvalitet selv om de er dyre, men så er det jo også noe med at når tv-en kommer hjem i stua, så står det ikke noen toppmodeller ved siden av og briljerer -- og da kanskje den ikke er så verst likevel Det er uansett nesten umulig å bedømme hvor bra bildet er i butikken. Å uansett så bruker de store kjedene å stille inn TV'n etter hvilken modell de ønsker å selge. Går du på Elkjløp/Lefdal så er det som regel Philips og LG de vil selge av de største merkene. De har stor fortjeneste på disse, spesielt på Philips. Lenke til kommentar
Lais Skrevet 25. november 2015 Forfatter Del Skrevet 25. november 2015 Godt å høre. Ser jo i butikkene at noen TVer etter mitt skjønn har dårlig bildekvalitet selv om de er dyre, men så er det jo også noe med at når tv-en kommer hjem i stua, så står det ikke noen toppmodeller ved siden av og briljerer -- og da kanskje den ikke er så verst likevel Det er uansett nesten umulig å bedømme hvor bra bildet er i butikken. Å uansett så bruker de store kjedene å stille inn TV'n etter hvilken modell de ønsker å selge. Går du på Elkjløp/Lefdal så er det som regel Philips og LG de vil selge av de største merkene. De har stor fortjeneste på disse, spesielt på Philips. Har ikke tenkt på at de kan trikse på den måten, med å stille inn etter hva de vil selge. Jeg har bare vært på Elkjøp. Der mente de at hvis jeg skulle ha 65", så var LG overlegen. LG var visst kjent for å være best på 65". Det syntes jeg var rart, for LG-ene de hadde utstilt hadde etter min mening ikke no fine bilder i det hele tatt. Samsung måtte man opp i 8-serien hvis det skulle bli bra, mente dem. Og Philips med UHD hakket med mindre man gikk for toppmodellene. Så da gav jeg opp hele Elkjøp siden de eneste bra (i følge dem) var så himla dyre, og begynte å lete på nett. Ser nå kun på Samsung, Philips (fordi jeg likte bildet på dem med vanlig HD), Sony og Panasonic. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Godt å høre. Ser jo i butikkene at noen TVer etter mitt skjønn har dårlig bildekvalitet selv om de er dyre, men så er det jo også noe med at når tv-en kommer hjem i stua, så står det ikke noen toppmodeller ved siden av og briljerer -- og da kanskje den ikke er så verst likevel Det er uansett nesten umulig å bedømme hvor bra bildet er i butikken. Å uansett så bruker de store kjedene å stille inn TV'n etter hvilken modell de ønsker å selge. Går du på Elkjløp/Lefdal så er det som regel Philips og LG de vil selge av de største merkene. De har stor fortjeneste på disse, spesielt på Philips. Har ikke tenkt på at de kan trikse på den måten, med å stille inn etter hva de vil selge. Jeg har bare vært på Elkjøp. Der mente de at hvis jeg skulle ha 65", så var LG overlegen. LG var visst kjent for å være best på 65". Det syntes jeg var rart, for LG-ene de hadde utstilt hadde etter min mening ikke no fine bilder i det hele tatt. Samsung måtte man opp i 8-serien hvis det skulle bli bra, mente dem. Og Philips med UHD hakket med mindre man gikk for toppmodellene. Så da gav jeg opp hele Elkjøp siden de eneste bra (i følge dem) var så himla dyre, og begynte å lete på nett. Ser nå kun på Samsung, Philips (fordi jeg likte bildet på dem med vanlig HD), Sony og Panasonic. Tenkte meg det ja. Sevlv foretrekker jeg Sony eller Panasonic. Du kan nå følge med på Hi-Fi klubben de har lagt ut produkter som kommer på tilbud 00.01 i natt. https://www.hifiklubben.no/kampanje/2015/11/black-friday/ JU7505 er den buede versjonen av JU7005. Personlig liker jeg ikke buen, men det kan jo hende du gjør det Lenke til kommentar
Lais Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Godt å høre. Ser jo i butikkene at noen TVer etter mitt skjønn har dårlig bildekvalitet selv om de er dyre, men så er det jo også noe med at når tv-en kommer hjem i stua, så står det ikke noen toppmodeller ved siden av og briljerer -- og da kanskje den ikke er så verst likevel Det er uansett nesten umulig å bedømme hvor bra bildet er i butikken. Å uansett så bruker de store kjedene å stille inn TV'n etter hvilken modell de ønsker å selge. Går du på Elkjløp/Lefdal så er det som regel Philips og LG de vil selge av de største merkene. De har stor fortjeneste på disse, spesielt på Philips. Har ikke tenkt på at de kan trikse på den måten, med å stille inn etter hva de vil selge. Jeg har bare vært på Elkjøp. Der mente de at hvis jeg skulle ha 65", så var LG overlegen. LG var visst kjent for å være best på 65". Det syntes jeg var rart, for LG-ene de hadde utstilt hadde etter min mening ikke no fine bilder i det hele tatt. Samsung måtte man opp i 8-serien hvis det skulle bli bra, mente dem. Og Philips med UHD hakket med mindre man gikk for toppmodellene. Så da gav jeg opp hele Elkjøp siden de eneste bra (i følge dem) var så himla dyre, og begynte å lete på nett. Ser nå kun på Samsung, Philips (fordi jeg likte bildet på dem med vanlig HD), Sony og Panasonic. Tenkte meg det ja. Sevlv foretrekker jeg Sony eller Panasonic. Du kan nå følge med på Hi-Fi klubben de har lagt ut produkter som kommer på tilbud 00.01 i natt. https://www.hifiklubben.no/kampanje/2015/11/black-friday/ JU7505 er den buede versjonen av JU7005. Personlig liker jeg ikke buen, men det kan jo hende du gjør det Panasonic sin 55CXC725 liker jeg utrolig godt. Men skulle gjerne hatt 65", og det virker ikke som om det finnes. Sony har jeg ikke sett live, men ser de gjør det bra på reviews og tester. Blir litt forvirret av at tallene på bildeforbedring er relativt lave i forhold til hos andre produsenter, men det er kanskje ikke sammenlignbart? Var og så på tilbudene på Hi-Fi klubben tidligere i kveld, og sjekket opp JU7505. Med en veil. pris på 25' hos dem, spørs det hvor langt ned den kommer. Synd det ikke var JU7005, da hadde det vært et enkelt valg siden den er billigere og flat! Kurvet går greit det og mtp. hvor den skal stå, men foretrekker nok flat. Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 Godt å høre. Ser jo i butikkene at noen TVer etter mitt skjønn har dårlig bildekvalitet selv om de er dyre, men så er det jo også noe med at når tv-en kommer hjem i stua, så står det ikke noen toppmodeller ved siden av og briljerer -- og da kanskje den ikke er så verst likevel Det er uansett nesten umulig å bedømme hvor bra bildet er i butikken. Å uansett så bruker de store kjedene å stille inn TV'n etter hvilken modell de ønsker å selge. Går du på Elkjløp/Lefdal så er det som regel Philips og LG de vil selge av de største merkene. De har stor fortjeneste på disse, spesielt på Philips. Har ikke tenkt på at de kan trikse på den måten, med å stille inn etter hva de vil selge. Jeg har bare vært på Elkjøp. Der mente de at hvis jeg skulle ha 65", så var LG overlegen. LG var visst kjent for å være best på 65". Det syntes jeg var rart, for LG-ene de hadde utstilt hadde etter min mening ikke no fine bilder i det hele tatt. Samsung måtte man opp i 8-serien hvis det skulle bli bra, mente dem. Og Philips med UHD hakket med mindre man gikk for toppmodellene. Så da gav jeg opp hele Elkjøp siden de eneste bra (i følge dem) var så himla dyre, og begynte å lete på nett. Ser nå kun på Samsung, Philips (fordi jeg likte bildet på dem med vanlig HD), Sony og Panasonic. Tenkte meg det ja. Sevlv foretrekker jeg Sony eller Panasonic. Du kan nå følge med på Hi-Fi klubben de har lagt ut produkter som kommer på tilbud 00.01 i natt. https://www.hifiklubben.no/kampanje/2015/11/black-friday/ JU7505 er den buede versjonen av JU7005. Personlig liker jeg ikke buen, men det kan jo hende du gjør det Panasonic sin 55CXC725 liker jeg utrolig godt. Men skulle gjerne hatt 65", og det virker ikke som om det finnes. Sony har jeg ikke sett live, men ser de gjør det bra på reviews og tester. Blir litt forvirret av at tallene på bildeforbedring er relativt lave i forhold til hos andre produsenter, men det er kanskje ikke sammenlignbart? Var og så på tilbudene på Hi-Fi klubben tidligere i kveld, og sjekket opp JU7505. Med en veil. pris på 25' hos dem, spørs det hvor langt ned den kommer. Synd det ikke var JU7005, da hadde det vært et enkelt valg siden den er billigere og flat! Kurvet går greit det og mtp. hvor den skal stå, men foretrekker nok flat. Den finnes i 65" http://www.panasonic.com/no/consumer/viera-tv/4k/tx-65cxc725.html http://www.elkjop.no/product/tv-lyd-og-bilde/tv/TX65CXC725/panasonic-65-3d-smart-4k-led-tv-tx-65cxc725?scid=Pricecomparison2989#tab-store-availability-trigger Men ser ikke ut til at Elkjøp har den på lager. Du kan jo også sjekke om X8505/X8507/X8509 kommer på tilbud. Hvis det ikke var den Sony modellen du tenkte på nå da? Komplett har JU7005 til 16999kr, det er vel ikke på blackfriday tilbud. https://www.komplett.no/product/841628/lyd-bilde/tv/tv-er/samsung-65-uhd-led-smart-tv-ue65ju7005 Lenke til kommentar
Lais Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Godt å høre. Ser jo i butikkene at noen TVer etter mitt skjønn har dårlig bildekvalitet selv om de er dyre, men så er det jo også noe med at når tv-en kommer hjem i stua, så står det ikke noen toppmodeller ved siden av og briljerer -- og da kanskje den ikke er så verst likevel Det er uansett nesten umulig å bedømme hvor bra bildet er i butikken. Å uansett så bruker de store kjedene å stille inn TV'n etter hvilken modell de ønsker å selge. Går du på Elkjløp/Lefdal så er det som regel Philips og LG de vil selge av de største merkene. De har stor fortjeneste på disse, spesielt på Philips. Har ikke tenkt på at de kan trikse på den måten, med å stille inn etter hva de vil selge. Jeg har bare vært på Elkjøp. Der mente de at hvis jeg skulle ha 65", så var LG overlegen. LG var visst kjent for å være best på 65". Det syntes jeg var rart, for LG-ene de hadde utstilt hadde etter min mening ikke no fine bilder i det hele tatt. Samsung måtte man opp i 8-serien hvis det skulle bli bra, mente dem. Og Philips med UHD hakket med mindre man gikk for toppmodellene. Så da gav jeg opp hele Elkjøp siden de eneste bra (i følge dem) var så himla dyre, og begynte å lete på nett. Ser nå kun på Samsung, Philips (fordi jeg likte bildet på dem med vanlig HD), Sony og Panasonic. Tenkte meg det ja. Sevlv foretrekker jeg Sony eller Panasonic. Du kan nå følge med på Hi-Fi klubben de har lagt ut produkter som kommer på tilbud 00.01 i natt. https://www.hifiklubben.no/kampanje/2015/11/black-friday/ JU7505 er den buede versjonen av JU7005. Personlig liker jeg ikke buen, men det kan jo hende du gjør det Panasonic sin 55CXC725 liker jeg utrolig godt. Men skulle gjerne hatt 65", og det virker ikke som om det finnes. Sony har jeg ikke sett live, men ser de gjør det bra på reviews og tester. Blir litt forvirret av at tallene på bildeforbedring er relativt lave i forhold til hos andre produsenter, men det er kanskje ikke sammenlignbart? Var og så på tilbudene på Hi-Fi klubben tidligere i kveld, og sjekket opp JU7505. Med en veil. pris på 25' hos dem, spørs det hvor langt ned den kommer. Synd det ikke var JU7005, da hadde det vært et enkelt valg siden den er billigere og flat! Kurvet går greit det og mtp. hvor den skal stå, men foretrekker nok flat. Du kan jo også sjekke om X8505/X8507/X8509 kommer på tilbud. Hvis det ikke var den Sony modellen du tenkte på nå da? Ja, har tenkt litt på at det høres lite ut med 800 hz når det er UHD. Men jeg har lagt inn prisvarsel på i alle fall ett av de modellnumrene uansett, for alle snakker jo varmt om den. Har sett at Komplett har JU7005 til 17', men skal helst ikke bruke mer enn 13'. Og har det ikke travelt. Kan i verste fall vente til nyttårssalget. Men aller helst håper jeg på å ha kjøpt ny TV om 49 minutter! Lenke til kommentar
BigBadAde Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 (endret) Godt å høre. Ser jo i butikkene at noen TVer etter mitt skjønn har dårlig bildekvalitet selv om de er dyre, men så er det jo også noe med at når tv-en kommer hjem i stua, så står det ikke noen toppmodeller ved siden av og briljerer -- og da kanskje den ikke er så verst likevel Det er uansett nesten umulig å bedømme hvor bra bildet er i butikken. Å uansett så bruker de store kjedene å stille inn TV'n etter hvilken modell de ønsker å selge. Går du på Elkjløp/Lefdal så er det som regel Philips og LG de vil selge av de største merkene. De har stor fortjeneste på disse, spesielt på Philips. Har ikke tenkt på at de kan trikse på den måten, med å stille inn etter hva de vil selge. Jeg har bare vært på Elkjøp. Der mente de at hvis jeg skulle ha 65", så var LG overlegen. LG var visst kjent for å være best på 65". Det syntes jeg var rart, for LG-ene de hadde utstilt hadde etter min mening ikke no fine bilder i det hele tatt. Samsung måtte man opp i 8-serien hvis det skulle bli bra, mente dem. Og Philips med UHD hakket med mindre man gikk for toppmodellene. Så da gav jeg opp hele Elkjøp siden de eneste bra (i følge dem) var så himla dyre, og begynte å lete på nett. Ser nå kun på Samsung, Philips (fordi jeg likte bildet på dem med vanlig HD), Sony og Panasonic. Tenkte meg det ja. Sevlv foretrekker jeg Sony eller Panasonic. Du kan nå følge med på Hi-Fi klubben de har lagt ut produkter som kommer på tilbud 00.01 i natt. https://www.hifiklubben.no/kampanje/2015/11/black-friday/ JU7505 er den buede versjonen av JU7005. Personlig liker jeg ikke buen, men det kan jo hende du gjør det Panasonic sin 55CXC725 liker jeg utrolig godt. Men skulle gjerne hatt 65", og det virker ikke som om det finnes. Sony har jeg ikke sett live, men ser de gjør det bra på reviews og tester. Blir litt forvirret av at tallene på bildeforbedring er relativt lave i forhold til hos andre produsenter, men det er kanskje ikke sammenlignbart? Var og så på tilbudene på Hi-Fi klubben tidligere i kveld, og sjekket opp JU7505. Med en veil. pris på 25' hos dem, spørs det hvor langt ned den kommer. Synd det ikke var JU7005, da hadde det vært et enkelt valg siden den er billigere og flat! Kurvet går greit det og mtp. hvor den skal stå, men foretrekker nok flat. Du kan jo også sjekke om X8505/X8507/X8509 kommer på tilbud. Hvis det ikke var den Sony modellen du tenkte på nå da? Ja, har tenkt litt på at det høres lite ut med 800 hz når det er UHD. Men jeg har lagt inn prisvarsel på i alle fall ett av de modellnumrene uansett, for alle snakker jo varmt om den. Har sett at Komplett har JU7005 til 17', men skal helst ikke bruke mer enn 13'. Og har det ikke travelt. Kan i verste fall vente til nyttårssalget. Men aller helst håper jeg på å ha kjøpt ny TV om 49 minutter! Må ikke henge deg opp i Hz når det gjelder disse modellene nei. Det er bare tall og har ingen betydning for bildekvaliteten i denne sammenhengen. Hehe, ja man må jo bare vurdere hvor mye man synes det er verdt å legge i Endret 26. november 2015 av BigBadAde Lenke til kommentar
Lais Skrevet 26. november 2015 Forfatter Del Skrevet 26. november 2015 Greit å vite! Selv om det hadde vært kjekt med en standard for sånne som meg. Ja, prøver i alle fall å sette noen grenser... Men så er det fort gjort å bli revet med. Takk for all hjelp i alle fall, nå er jeg så godt forberedt som jeg kan bli Lenke til kommentar
Lais Skrevet 27. november 2015 Forfatter Del Skrevet 27. november 2015 Kan jo oppdatere med å si at det utpå morgenparten (MYE knot med nettsiden) ble bestilt en 65JU7505. Spent som en unge før julaften! Gikk litt over budsjett, men slipper da å sitte i årevis og tenke på om det kanskje hadde vært bedre med 65 vs 55, 4K vs UHD, 200 hz panel vs 100 hz (ser mye fotball). Denne TV-en skal, på papiret, oppfylle alle ønsker. Så får vi se om det blir bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå