Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Gamle... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Rettejobben er det vel lite å si på her. Men ofte kan det være lurt å la bildekant skjære vekk glipa på en av sidene. I V1 ville jeg kutta på innsiden av bilen i venstrekanten. V2 funker vel OK og i V3 kan author selv få gomle litt på hva som bør gjøres etter at jeg har sagt mitt. Men jeg liker disse versjonene og og kan vel nevne at her var nok flere kameravinkelmuligheter og kanskje t.o.m. noen tettere utsnitt. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Rettejobben er det vel lite å si på her. Men ofte kan det være lurt å la bildekant skjære vekk glipa på en av sidene. I V1 ville jeg kutta på innsiden av bilen i venstrekanten. V2 funker vel OK og i V3 kan author selv få gomle litt på hva som bør gjøres etter at jeg har sagt mitt. Men jeg liker disse versjonene og og kan vel nevne at her var nok flere kameravinkelmuligheter og kanskje t.o.m. noen tettere utsnitt. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig ,positiv og konstruktiv tilbakemelding ! Har laget to nye versjoner av v1 og v3 og synes at det ble bedre slik . Mvh Alec Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 26. november 2015 Del Skrevet 26. november 2015 En artig serie dette her. Kanskje det er her bildekunstneren Hilde Diesen har fått inspirasjon fra, hun er jo mest kjent for sine flotte tegninger og bilder av gamle skjeve trehus Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg