vishion Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hei folkens. Jeg er på jakt etter en PC som kan drive wow på akseptabel grafikk. Trenger ikke dra på ultra forsåvidt, bare det er en grei spilleopplevelse. Jeg har noen retningslinjer da, hovedsakelig pga stramt budskjett, så jeg lurte på hvor billig jeg kan få en maskin til mitt formål. Det jeg vil ha er: - Dra wow på akseptabel grafikk uten lag - 15" skjerm (eller mer om mulig) - HDMI tilkobling (trenger egentlig bare 1) - Prislapp på 5000 eller under. - ikke mindre enn 500 gig harddisk. ssd ikke nødvendig Har prøvd å google litt, men ramler fort vekk i dedikerte skjermkort og trettenhundreogåtti forskjellige serier av både maskiner og skjermkort. Nå er det jo black friday-week, så jeg tenkte kanskje det var mulig å snuse opp en bedre maskin enn vanlig innenfor ramma mi =) Setter stor pris på hjelp. Mine innbyggere i Azeroth klarer seg ikke selv Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Så stasjonær er ikke alternativ? Siden vil tro: i3-6100 og 8 GB ram med GTX 950\R9 280x er det beste du kan ha i Wow og eldre spill som drar nytte av 2 kjerner. Ellers må du nok kjøpe tilsvarende i5 5200u 8 GB ram og 940M som er dyrere og gir dårligere ytelse. Endret 24. november 2015 av LMH1 Lenke til kommentar
vishion Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Stasjonær er ikke noe alternativ siden vi skal ha den i stua til streaming, og den stasjonære jeg allerede har blir stående i the man cave =) De du listet opp for meg sier meg desverre ikke så mye. Jeg skjønner delvis hva du mener med det, men det refererer ikke til noen spesiell laptop. Må ha det inn med link (teskje) om det er noe som kunne ha passet =) Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Multicom Xishan W650R 15.6" HDMatt, Intel Core i3-6100H, 8GB, 1TB HDD, GeForce GTX 950M, DVDRW, Uten OSFerdigmodell med god spillytelse 6. gen. Intel® Core™ i3-prosessor (Skylake) GeForce GTX 950M Vent til denne kommer på salg, eller ser etter noe tilsvarende som denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå