runeheg Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Bangkok Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Bildet kunne nok vært tatt hvor som helst i verden - også i Bangkok som det er. Bildet med sine elementer og linjer blir lett oppfattet litt rotete. Jeg har et par beskjæringsforslag. Først 1,5-2cm nede for da får du en linje som nå slutter rett innenfor vensre ramme til å bli skåret av kanten hvilket øker spenningen i bildet. Samtidig forsvinner en liten hvit spiss som stikker opp nede så linjene i elementet over den skjæres rent av nedre ramme. Deretter skjærer du i høyrekanten slik at de to urolige elementene ned mot nedre venstre hjørne forsvinner og den brune over der skjæres rent av høyre ramme. Nå har jeg bare tenkt meg hvordan dette vil bli uten å prøve det ut, men erfaringene mine sier at jeg tror det vil bli et bra resultat og det vil jeg du skal prøve ut og ha i bakhodet for senere komposisjoner. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg