Laserflip Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Når jeg går inn på oppdatering via Innstillinger, holder den på i noen minutter så får jeg feilmelding "Det har skjedd en feil, Prøv på nytt". Samme om jeg bruker Wi-Fi eller mobilnett (også prøvd å restarte telefon). Når jeg kobler til iTunes på PC-en holder den på i 3 timer så får jeg feilmelding om at det ikke er nok plass på PC-en. Hvorfor MÅ den sikkerhetskopiere ALT fra iPhonen? Får ikke opp noe valg om hva jeg vil legge over... har 60gb på telefonen liksom og gidder ikke slette alt på PC-en min (gammel PC med liten diskplass). Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Laserflip Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Nå ser jeg også at den allerede har sikkerhetskopiert en del ting fra telefonen, og fylt opp hele harddisken min... men jeg ser ikke hvor filene ligger? Hvordan sletter jeg de? Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 Du kan slette backups i iTunes. Preferences -> Devices. (Usikker på om menyen er den samme i Windows, men helt ulikt er det neppe.) Lenke til kommentar
ozone Skrevet 27. november 2015 Del Skrevet 27. november 2015 du kan også gå i Finder, Vis, Visninggsvalg, og slå på 'beregne alle størrelser', og huke av for 'bruk på alle mapper', eller 'standard', 'default' eller hva det heter. Da får du se størrelsen i MB/GB på alle mapper og filer i Finder. Det hjalp meg å se at logg-mappen var på over 100GB. Et program hadde løpt løpsk og fylt hele harddisken med loggfiler... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå