Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Skolen stenger nettet under prøver, men kan de finne ut om jeg bruker mobilen som nett?

Anbefalte innlegg

Vel, jeg har ett spørsmål. Usikker på om dette er riktig tråd, men jeg prøver. 

Jeg skal ha tysk fagdag om noen uker. Skole-internettet blir som vanlig stengt under prøven. 

Men det jeg lurer på er: Kan lærerene sjekke og finne ut av hvem som har delt mobilt nettverk med PC. Jeg har gjort det på noen prøver før uten å bli tatt og når jeg skal levere tar jeg av det mobile nettverket og leverer på skole-nettet som bare har tilgang på fronter. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er teknisk mulig å finne ut hvilke nettverk en PC har vært koblet på - i ettertid.

Forøvrig er det merkelig at skolen ikke bare forlanger at dere må låse inn / legge fra dere mobilene under prøven.

Det kan jo også tenkes at problemet med juks ikke er så stort - kanskje det bare er du som jukser?

Endret av tingo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Vel, jeg har ett spørsmål. Usikker på om dette er riktig tråd, men jeg prøver. 

Jeg skal ha tysk fagdag om noen uker. Skole-internettet blir som vanlig stengt under prøven. 

Men det jeg lurer på er: Kan lærerene sjekke og finne ut av hvem som har delt mobilt nettverk med PC. Jeg har gjort det på noen prøver før uten å bli tatt og når jeg skal levere tar jeg av det mobile nettverket og leverer på skole-nettet som bare har tilgang på fronter. 

Snakk om å sette pris på privilegier ved å kunne gå på skolen ved å jukse. 

facepalm.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...