Torstein Norum Bugge Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Ifølge rykte er det vanntetthet som skal «selge» neste generasjon iPhone.Dette kan bli Apples store, nye funksjon i iPhone 7 Lenke til kommentar
Håkon L. Sataøen Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 En iPhone med 3 gb ram? Jaha, tror det ikke før jeg ser det. 1 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Jeg har saltkaret klart, bare for sikkerhets skyld.Om iPhone blir vanntett, betyr det forhåpentligvis at andre følger etter.Utvalget av vanntette toppmodeller er svært begrenset. Jeg har holdtmeg til Sony de siste årene. Den har best batteri også. Vanntett telefon er ikke et gimmick. Det er svært viktig for meg som er mye ute i vestlandets hærlige vær. Jeg går ikke tilbake til utette telefoner. Endret 23. november 2015 av Mannen med ljåen 5 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg har begynt å tro at Apple venter på ryktene og lager produkter basert på tilbakemeldingene på dem. Rykte; Apple skal lage vanntett telefon. Kommentarfeltene; Wooohoo, må ha. Apple's hovedkvarter; Ja, da går vi for det. 9 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Å med 16GB lagring skal den kun koste 18390,- PS: Jeg har hatt alle iPhoner siden 3Gs, så spar dere fanboybeskyldningene 3 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Å med 16GB lagring skal den kun koste 18390,- PS: Jeg har hatt alle iPhoner siden 3Gs, så spar dere fanboybeskyldningene Du er klar over det ikke er snakk om 3GB lagringsplass, ikke sant? Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Å med 16GB lagring skal den kun koste 18390,- PS: Jeg har hatt alle iPhoner siden 3Gs, så spar dere fanboybeskyldningene Du er klar over det ikke er snakk om 3GB lagringsplass, ikke sant? Les om igjen det han skriver du... 3 Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Å med 16GB lagring skal den kun koste 18390,- PS: Jeg har hatt alle iPhoner siden 3Gs, så spar dere fanboybeskyldningene Du er klar over det ikke er snakk om 3GB lagringsplass, ikke sant? Les om igjen det han skriver du... Hvorfor skulle den kostet 18000,- med 16GB lagring..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Theodor harselerer over at minste iPhone bare har 16 gb lagringsplass og koster skjorta. Det er som å lage en bil med 15 liters bensintank. Faen, der sa jeg det igjen. Nå nlir jeg vel flama av folk som skal misjonere om skylagring. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Jepp, skylagring er tingen og Theodor er fanboy 1 Lenke til kommentar
Kristoffer Solheim Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Vet ikke helt om disse ryktene holder vann. Pun intended. Men vi har sett at de siste modellene tåler vann usedvanlig godt. Kanskje den neste tåler vann bra nok til å bli sertifisert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg synes at Apple har trådd vannet lenge nok (pun not intended) når det gjelder nyvinninger, så jeg hilser vanntett velkommen. Det er faktisk noe vi har bruk for. Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Tok bare et par år før Apple laget sin første vanntette telefon. Blir sikkert reklamert som om det skulle vært den første noensinne. Året etter kommer nok iPhone 7s som har ladedeksel også 1 Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Å med 16GB lagring skal den kun koste 18390,- PS: Jeg har hatt alle iPhoner siden 3Gs, så spar dere fanboybeskyldningene Du er klar over det ikke er snakk om 3GB lagringsplass, ikke sant? Les om igjen det han skriver du...Hvorfor skulle den kostet 18000,- med 16GB lagring..? Du skjønte tydligvis ikke mitt spede forsøk på å være litt morsom, men jeg klandrer deg ikke Det var ikke spesielt morsomt Tom Backer forklarte det greit Jeg betalte nettopp 7390,- pr. stk. for hver sin 6s 16GB til meg og dama, og mener selv jeg ikke kan være med mine fulle fem Endret 23. november 2015 av Theodor1979 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 iPhone 6s var ikke mye spennende å hoppe i taket for, i hvertfall ikke for meg som iPhone 6 bruker. Blir den neste telefonen vantett er i hvertfall ikke ett minus. Så forventer jeg at nilleutgaven på 16GB er utradert ved neste iterasjon Men..... money talks Lenke til kommentar
sj3f Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Theodor harselerer over at minste iPhone bare har 16 gb lagringsplass og koster skjorta. Det er som å lage en bil med 15 liters bensintank. Faen, der sa jeg det igjen. Nå nlir jeg vel flama av folk som skal misjonere om skylagring. Ok, jeg trodde han spøkte med at minste lagringsplass var 3GB og hvis man ville opp til 16GB måtte man betale enda mer enn iPhone vanligvis koster. Apple har da alltid tatt mye penger for selv 16GB-modellen. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 iPhone 6s var ikke mye spennende å hoppe i taket for, i hvertfall ikke for meg som iPhone 6 bruker. Blir den neste telefonen vantett er i hvertfall ikke ett minus. Så forventer jeg at nilleutgaven på 16GB er utradert ved neste iterasjon Men..... money talks Vet ikke hva du hadde hoppet i taket av, men 3D touch har vist seg å virkelig være en stor feature på linje med om ikke over forrige store oppgradering i mobilverden som var fingeravtrykkleser. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 iPhone 6s var ikke mye spennende å hoppe i taket for, i hvertfall ikke for meg som iPhone 6 bruker. Blir den neste telefonen vantett er i hvertfall ikke ett minus. Så forventer jeg at nilleutgaven på 16GB er utradert ved neste iterasjon Men..... money talks Vet ikke hva du hadde hoppet i taket av, men 3D touch har vist seg å virkelig være en stor feature på linje med om ikke over forrige store oppgradering i mobilverden som var fingeravtrykkleser. Har det? AtW 2 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Har det? AtW Det vil jeg påstå, relativt sett. Det er jo ikke de store enorme revolusjonene i mobilmarkedet for tida og de funksjonene som kan endre hvordan/hvor lett jeg bruker telefonen til daglig er det jeg mener er store features. Lenke til kommentar
Rattata12 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Theodor harselerer over at minste iPhone bare har 16 gb lagringsplass og koster skjorta. Det er som å lage en bil med 15 liters bensintank. Faen, der sa jeg det igjen. Nå nlir jeg vel flama av folk som skal misjonere om skylagring. Helt enig, men jeg syns det er godt nok om de kommer med 3GB RAM, trenger man egentlig mer? Har 6S +, som jo har 2GB RAM, antar den holder en stund mtp. ram bruk. Til lagringsplass har jeg gått for 64GB, men at det er en skam av apple og ikke begynne på 64 (til nød 32) er jeg hjertens enig i 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå