epostpassordogvisningsnavn Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Det står bare at "forsendelsen er stoppet, krever importtillatelse". Hva betyr det og hvorfor ?Jeg kjøpte 1 liter VG og 1 liter PG. Lenke til kommentar
epostpassordogvisningsnavn Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Bump Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Muligens fordi du har bestillt en mengde som tilsier videresalg. Jeg vet at myndighetene er tvilsomme til e-sigg produkter, de kan heller ikke teste om sausen du har bestillt har nikotin i seg. Kontakt helsedirektoratet som det står litt lengre nede på siden jeg linket til, de tar seg av tobakk (ja jeg vet at du ikke har importert tobakk). Les litt her http://toll.no/no/bedrift/varer-inn-til-norge/importguider-og-kurs/importguide-for-nybegynnere/ Har hørt om flere som har fått stoppet e-sigg greier i tollen selv om det var nikotinfritt. Edit; Det kan hende det er nok at du får tak i databladet til produktene og sender videre til tollen. Da får du dokumentert innholdet i væsken. Endret 24. november 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå