Kurt Lekanger Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Norwegian først i Europa med ny løsning som skal få flyturen til å føles enda raskere.Vi har testet direktesendt TV på fly Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Av alle mulige bedritne norske kanaler, så velger de TV2 nyhetskanalen? Drikker de på jobb? Lenke til kommentar
TStensland Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Nyhetsanker i TV 2, Sturla Dyregrov rapporterte direkte fra Berlin-flyet – mens passasjerene kunne se innslaget med rundt 50-60 sekunders forsinkelse. Jøss må være ny rekord i reprisesending dette. Her skjer hele greia live rundt dem også venter de 50-60 sekunder for å se reprisen istedenfor Lenke til kommentar
Gravitass Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Er dette multicast? Eller få de hver sin strøm? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Sikkert artig, men ser ikke det store poenget, TV er ikke spesielt fleksibelt, og om det streames uansett, så er live-TV bare mer begrenset. AtW Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 http://no.sunningview.com/article/23798 Det er rapportert at dette kalles "europeisk luftfart nettverk" Prosjektet vil gi passasjerene 75Mbps bredbånd Internett-tilgang, som også er raskere enn noen av byens høyhastighets fiberoptisk 30 Mbps. Dette må vel være noe, kunne steame 4k\8k fra luften? Hvis det kommer så skulle jeg gjerne kjøpt meg Xperia™ Z5 Premium – 4K smartphone eller tilsvarende nettbrett. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) De siste gangene jeg har *prøvd* å komme meg på nett når jeg har flydd Norwegian, har det vært ubrukelig dersom jeg først har kommet meg inn og fått en IP, så har det hakket mer en på et 9600bps modem... Hvordan skal de sikre at dette faktisk fungerer tilfredsstillende i tillegg til facebook (som alle skal oppdatere underveis på flighten) og andre mer matnyttige websider ? Endret 24. november 2015 av BearCat 2 Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Kunne vel ønske å fått se landingen og reisen fra flyplassen. Omtrent som å spille x-plane fra mobilen. Det var ikke den beste opplevelsen med bredbånd på fly, men slik er det også på tog\buss. Lenke til kommentar
magnushegge Skrevet 25. november 2015 Del Skrevet 25. november 2015 Hvorfor anstrenge seg om direktesendt TV? Er ikke netflix og internett godt nok? Da kan man jo alltids også gå på NRK.no, TV2 Sumo o.l. hvis man vil se TV, uten at Norwegian trenger å gjøre noe mer..? Lenke til kommentar
melsom1 Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Nyhetsanker i TV 2, Sturla Dyregrov rapporterte direkte fra Berlin-flyet – mens passasjerene kunne se innslaget med rundt 50-60 sekunders forsinkelse. Jøss må være ny rekord i reprisesending dette. Her skjer hele greia live rundt dem også venter de 50-60 sekunder for å se reprisen istedenfor Årsaken til forsinkelsen er grunnet segmenteringen som brukes for å lage live-streams i HTML5 på nett. Dette skaper en playlist med et gitt antall segmenter, som skaper opptil et minutts forsinkelse. Om du satt hjemme i stua så du det nok "mer live" enn hva dem gjorde på flyet Lenke til kommentar
HKS Skrevet 19. januar 2016 Del Skrevet 19. januar 2016 Dette er overhodet ikke noen nyhet, og er noe som er gjort i USA i flere år allerede. Bland annet United har DIRECTV på de fleste innenriksflyene hvor du har tilgang til et femtitalls TV-kanaler. https://www.united.com/CMS/en-US/travel/Pages/DirecTVWhatsOn.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå