Trendy Monkey Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Er det noen grunn til at tollen skulle åpne et puslespill jeg bestiller fra UK, via ebay? Blir jo helt idiotisk om de skulle ta av plasten på esken og åpne den... stor sjanse for at brikker mangler da. Erfaringer? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Tvilsomt, men de åpner mistenkelige pakker. Det er sjelden de åpner pakker fra seriøse selgere og folk som ikke har noe relevante kriminelle handlinger på rullebladet. De har stort sett narkotikahunder, røndken og andre ting de tar i bruk før de åpner pakker. Ikke bekymre deg Jeg har bestillt utallige pakker, ingen av de har blitt åpnet. Lenke til kommentar
Trendy Monkey Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Det er bra, takk for tips. Jeg tenkte det var enkelt å skjule noe muffens i en pakke med puslespillbiter, men som du sier narkohundene gjør nok jobben raskere. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Er det noen grunn til at tollen skulle åpne et puslespill jeg bestiller fra UK, via ebay? Blir jo helt idiotisk om de skulle ta av plasten på esken og åpne den... stor sjanse for at brikker mangler da. Erfaringer? Det eneste de egentlig vil åpne er lommeboka di Lenke til kommentar
Trendy Monkey Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Det eneste de egentlig vil åpne er lommeboka di Nja, kommer under tollgrensa på 350, men det hadde vært latterlig irriterende. Tollere som herjer rundt med mine godsaker på jakt etter heroin og det som verre er. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Har flere ganger mottatt pakke med svært klistremerke hvor det står "åpnet i forbindelse med fortolling" eller tilsvarende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå