nordboy Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 (endret) Belphegor skrev: Hehehe, der kom det frem i lyset. Du har også mer eller mindre kopiert alt fra bashar. Hans argumentasjon suger, det er en grunn til at du ikke er "frisk". Konklusjon: Du er en forvirret mentalpasient og tyv javel. tror du troller men, javel Endret 10. desember 2015 av nordboy Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Beklager, men jeg klarer ikke ta deg det grann seriøst. Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 javel. tror du troller men, javel Muligens. Det er viktig å takle motstand og trolling hvis du skal misjonere for en religion. Ha en riktig fin jul og et godt nytt år Lenke til kommentar
RWS Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Så det er close minded av meg å tro at jeg drømmer når jeg ikke kan bevise det? Nei, ikke closed mined. Kan du ikke bevise dine opplevelser så er det heller ingen grunn til å tro at det er annet enn fantasi og innbildninger. Du innbilder deg dette mest sannsynlig fordi hjernen din vet at dette ikke kan bevises og for å ha noe annet enn gele å parkere din tro på så forsøker hjernen din å bygge den på betong. Og i bedehus miljøer er jo disse fantasiene og innbildningene gode "bevis" det, andre kan faktisk få litt av "støpen" for å mure litt på sitt eget fundament, noe sikkert du har gjort når andre kommer med sine fantasier til deg, men i den virkelige verden så er fremdeles fundamentet dit gele... Du har ingenting.... Ikke så mye som en ert engang av bevis... kun løse fantasier og innbildninger, som har den merkelig egenskapen at de alltid stemmer... Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 javel. tror du troller men, javel Muligens. Det er viktig å takle motstand og trolling hvis du skal misjonere for en religion. Ha en riktig fin jul og et godt nytt år Det er nok sikkert det aller viktigste:) Takk det samme! Lenke til kommentar
RWS Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Hvis du legger merke til det Nordboy, så er det umulig å skille en religiøs tullings religiøse fantasier fra ironi og forsøk på å være morsom... Hvorfor det tror du? Lenke til kommentar
Andysowhatgg Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Hehehe, forsøker å håne deg ja. Greit nok at du synes det, men når du surrer med hva jeg har skrevet og legger ord i munnen på meg så begynner jeg å tvile på deg som person. Jeg tviler stort sett ikke på personer som gjør det samme som deg, men når temaet er såppas "alvorlig" så er det ganske viktig å stille sterkere tvil/ krav til formidleren. Det blir som politikk, man skal stille strenge krav til politikerne fordi de styrer mye ting i livene våre. Da må man på samme måte stille strenge krav til en talsmann for en religion, noe jeg synes du også hinter til at man skal gjøre. Du svarer på innlegg med latterlige ting som "det jeg sier er logisk så det er sant". Hva som er logisk varierer fra person til person, spesiellt når det gjelder religion. Du snakker om alturisme og viser tydelig at du gir faen i og er irritert på folk som ikke tar alt du sier for god fisk. Merkelige greier alt sammen spør du meg. Du kunne godt ha linket rett til siden du skrev på nyhetsspeilet Torbjørn. Jeg regner med at det ikke er farlig å bruke fornavnet ditt siden du alerede har presentert det i artikkelen du har skrevet. Hmm ja. Har alt å bevise ang hvem jeg er. Gudismen ble først publisert på nyhetsspeilet under mitt egentlige navn, men jeg ble så svett av å tenke på hva folk ville si om dette så jeg ba dem om å fjerne navnet mitt da jeg rett og slett ikke følte at jeg var klar for å være talsmann,. Jeg heter ikke Torbjørn, men Tobias. Forresten så er logikk akkurat som med matematikk- make sense. Så jeg er ikke enig i at det er et latterlig svar Matematikk er formal logikk. Som vil si en abstrakt logikk. mattematikk er menneske lagd for å kunne finne ut sannheter på forhånd. Det er helt vanlig å teste om et romskip kan fly til månen med matematiske kalkulasjoner før de faktisk reiser. Det er ingen andre logikker som jeg vet om som kan si noe sant om fremtiden. Med mindre du tenker syntetiske setninger og Kant, men den er ikke formel. Gjerne belær meg folkens, jeg er litt ny til logikk lære! Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Hvis du legger merke til det Nordboy, så er det umulig å skille en religiøs tullings religiøse fantasier fra ironi og forsøk på å være morsom... Hvorfor det tror du? Den setningen overgikk mitt intellekt, kan du utdype hva du mener med dette? Lenke til kommentar
RWS Skrevet 10. desember 2015 Del Skrevet 10. desember 2015 Enkelt og greit: "Dere kommer alle til å brenne i helvette som de synderne dere er!!", er utrolig vanskelig å skille fra ren skjær humor... Men må liksom spørre om vedkommende er seriøs om noen kommer med slikt... Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 10. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2015 Enkelt og greit: "Dere kommer alle til å brenne i helvette som de synderne dere er!!", er utrolig vanskelig å skille fra ren skjær humor... Men må liksom spørre om vedkommende er seriøs om noen kommer med slikt... Ja slikt blir humoristisk fordi slike vrangforestillinger er tragiske og humor og tragedie henger sammen da det er fysisk umulig å skrive en komedie uten at det innebærer en eller annen form for tragedie:) Skal man spørre dem om de er seriøse så bør man være forberedt på å oppleve kraftige forsvarsmekanismer hehe. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Fysisk umulig å skrive komedie uten tragedie? Jaha. Det er vel ikke akkurat tilfellet. Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Fysisk umulig å skrive komedie uten tragedie? Jaha. Det er vel ikke akkurat tilfellet. At du ikke forstår at det henger sammen er en guddommelig komedie;) Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Henger sammen kanskje, ja. Men å bruke uttrykk som "fysisk umulig" blir nå en veldig forvirrende og ukorrekt vinkling. All komedie er ikke paret med tragedie. Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Henger sammen kanskje, ja. Men å bruke uttrykk som "fysisk umulig" blir nå en veldig forvirrende og ukorrekt vinkling. All komedie er ikke paret med tragedie. Nei det henger sammen 100% ikke bare kanskje. Fysisk umulig eller umulig. Skriv noe morsomt da uten tragedie da spiser jeg gjerne hatten din Endret 11. desember 2015 av nordboy Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 En mann og en blondine satt på et felles venterom for blod- og sædbanken. Mannen: - Hvorfor er du her? Blondinen: - Jeg er her for å gi blod. Jeg får 100 kroner gangen. Mannen: - Jaså. Jeg er her for å gi sæd. Blondinen: - Å, er det godt betalt? Mannen: - Ja, jeg får 250 kroner gangen. Blondinen ble sittende tankefull en stund før de ble kalt inn til hvert sitt rom. Et par måneder senere, treffer de hverandre på venterommet igjen. Mannen: - Hei. Skal du gi blod nå igjen? Blondinen rister på hodet, og uten å åpne munnen, mumler hun: - Mmm, mmm… (Hentet fra gåte.no) Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Det er ikke en tragedie at "den dumme blondine" kommer inn med kjeften fylt med cum. Den vitsen innehar tragedie fordi den fremstiller blondiner som dumme når de egentlig ikke er det, bare fordommer vi liker å skøye med. Hvis jeg forsto den riktig. Lenke til kommentar
Larzen_91 Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Ah, beklager. Jeg glemte at du får lov til å definere premissene etter eget ønske og behov. Beklager, da kan ikke jeg bevise noen ting for deg. Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 11. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2015 Ah, beklager. Jeg glemte at du får lov til å definere premissene etter eget ønske og behov. Beklager, da kan ikke jeg bevise noen ting for deg. Jeg tilgir deg Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 12. desember 2015 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2015 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=TJwcptwZBboSånn her er jeg.. Endret 12. desember 2015 av nordboy Lenke til kommentar
neutrality Skrevet 14. desember 2015 Del Skrevet 14. desember 2015 (endret) Ta det som et kompliment at du har blitt innlagt Endret 14. desember 2015 av neutrality Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå