teb1986 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Der fylte jeg på kaffekoppen min og hentet meg litt popcorn. 2 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Jeg sa ikke at alle som velger "alternative" rusmidler er mindre oppegående, jeg sa at du virker preget av overdrevet bruk. Jeg er ikke imot moderat mengde rusmidler for å slappe av, feste eller hvilken grunn man tar ting for. Jeg har alerede påpekt at jeg mener noe annet, hvorfor må jeg gjenta meg? Edit; Kom visst på side 2, får slenge inn hva jeg svarte på. Veldig pent av deg å putte alle som velger alternative rusmidler som mindre oppegående mennesker. Argumentene mine er helt reelle, hvis du mener noe annet er det bare å si fra. Endret 23. november 2015 av Belphegor Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Der fylte jeg på kaffekoppen min og hentet meg litt popcorn. Oh yeah! Ser den 1 Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Jeg sa ikke at alle som velger "alternative" rusmidler er mindre oppegående, jeg sa at du virker preget av overdrevet bruk. Jeg er ikke imot moderat mengde rusmidler for å slappe av, feste eller hvilken grunn man tar ting for. Jeg har alerede påpekt at jeg mener noe annet, hvorfor må jeg gjenta meg? Edit; Kom visst på side 2, får slenge inn hva jeg svarte på. Veldig pent av deg å putte alle som velger alternative rusmidler som mindre oppegående mennesker. Argumentene mine er helt reelle, hvis du mener noe annet er det bare å si fra. Du sa at narkotikapolitikken er det minste problemet i samfunnet...Det er et stort problem siden folk må være kriminelle for å bruke noe som skal være en menneskerettighet å benytte. Det skaper separasjon i samfunnet og er et problem siden det ikke lar oss leve etter fysisk lov nr 2 som sier at alt er ett. Endret 23. november 2015 av nordboy Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hvor ofte røyker du cannabis nordboy? Hva har det med saken å gjøre kanskje du spør om nå. Ingen verdens ting Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Hvor ofte røyker du cannabis nordboy? Hva har det med saken å gjøre kanskje du spør om nå. Ingen verdens ting Jeg begynte å røyke for 4 år siden da jeg var 21 år og har røyket gjennomsnittlig ca 2 dager per uke. Men jeg har tenkt å kutte det ut, mer eller mindre da jeg vet jeg ikke trenger det. Cannabis gjør meg veldig innesluttet (Introvert) og jeg benytter det for å bli mer kreativ og så gir det meg spirituelle opplevelser. Endret 23. november 2015 av nordboy Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Og jeg skal ta deg på ordet når du skriver "gjennomsnittlig 2 ganger i uka"? 1 Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Og jeg skal ta deg på ordet når du skriver "gjennomsnittlig 2 ganger i uka"? Jeg skal ikke legge skjul på at jeg har misbrukt det til tider og røyket overdrevent hver dag mer eller mindre, men jeg har hatt et par oppholdsperioder (2-3 mnd) hvor jeg ikke har rørt det. Jeg regner med at gjennomsnittet ligger på 2 dager per uke siden jeg begynte. Endret 23. november 2015 av nordboy Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hvis man regner slik så ligger gjennomsnittet mitt også brått på 2 dager pr uke Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Hva er det som får deg til å tro at det DU fantaserer om er annet enn nettopp det, fantasi? Fordi JEG har rett! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hva er det som får deg til å tro at det DU fantaserer om er annet enn nettopp det, fantasi? Fordi JEG har rett! Bra argument for at folk skal bli med i den lille sekten din. Tror virkelig alle mann tar deg mer seriøst nå 1 Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Hva er det som får deg til å tro at det DU fantaserer om er annet enn nettopp det, fantasi? Fordi JEG har rett! Bra argument for at folk skal bli med i den lille sekten din. Tror virkelig alle mann tar deg mer seriøst nå Alt jeg har skrevet ned gir logisk mening så derfor må jeg ha rett. Bare flir i vei du:) Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Alt jeg har skrevet ned gir logisk mening så derfor må jeg ha rett. Bare flir i vei du:) Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 oh yes! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 https://en.wikipedia.org/wiki/Existential_fallacy https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fallacies https://en.wikipedia.org/wiki/Non_sequitur_%28logic%29 https://en.wikipedia.org/wiki/Ad_hominem Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Dette får meg nesten til å savne Baltazar94. Men bare nesten. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hvem var Baltazar94? En like stor idiot som meg regner jeg med Hvordan var han? Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hvem var Baltazar94? En like stor idiot som meg regner jeg med Hvordan var han? Omtrent like lett å diskutere med som TS. Veldig underholdende. Her er et ganske moderat eksempel. Jeg tipper han dukker opp igjen, da dette ikke vil være første gangen han tar seg en pause fra forumet. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hahaha, tusen takk for den. Tror TS gav opp denne tråden, lurer på hvor lenge det er til han gir det et nytt forsøk med en ny tråd Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Hahaha, tusen takk for den. Tror TS gav opp denne tråden, lurer på hvor lenge det er til han gir det et nytt forsøk med en ny tråd Belphegor du forsøker bare å håne meg og ideen min. Alt som står i manifestet skal være sant, vet ikke om det er sjalusi eller hva som gjør at du forsøker å latterliggjøre meg. Jeg har fått veldig mye positiv oppmerksomhet på denne, den ligger til og med på www.nyhetsspeilet.no og folk har takket meg fordi teksten rett og slett har hjulpet dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå