nordboy Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Jeg har lansert en ny religion på facebook som beskriver hva Gud er for noe + sannheten og meningen med livet. Jeg må ha 500 medlemmer for å få den offisiell og stiftet slik at staten ikke kan si jeg er syk eller har vrangforestillinger om universet lengre. Jeg vet at alle de ulike anti-psykotiske "medisinene" de tvinger i meg ikke er bra for sinnet mitt og jeg trenger all støtte. facebook.com/gudismehttps://www.youtube.com/watch?v=TJwcptwZBbo Endret 12. desember 2015 av nordboy Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Ja, du har reklamert for de greiene før. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1690718&do=findComment&comment=22838619 Kan du ikke bare ta med deg en krakk ut et sted det er masse mennesker og predikere for religionen din da? Hva får deg til å tro at du har fasiten/ sannheten om gud? 4 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hvordan er det en ny religion dersom du bare har definert guden din på nytt? Kunne du ikke gitt'n et nytt navn i det minste? Har du laget en kul bok hvor "sannheten" står også? Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Ja, du har reklamert for de greiene før. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1690718&do=findComment&comment=22838619 Kan du ikke bare ta med deg en krakk ut et sted det er masse mennesker og predikere for religionen din da? Hva får deg til å tro at du har fasiten/ sannheten om gud? Hvis du har noen spørsmål eller er uenig i noe av det jeg har skrevet så vær så snill og angrip meg. Jeg tenker jeg skal klare å få 500 medlemmer uten å måtte ta frem krakken. Jeg har fasiten om Gud fordi jeg er ekstremt lykkelig og en Buddha Endret 23. november 2015 av nordboy Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Så å stille spørsmål eller å være uenig er et angrep? Så hvis jeg er ekstremt lykkelig så har jeg også fasiten om gud? Som skrevet i den forrige tråden; Kan du ikke skrive litt om hva dette handler om for oss 3 som ikke har Facebook 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Husker på barneskolen at det fristet å få tak i fasiten til læreren. Og samtidig litt bekymringsverdig at han trengte den i det hele tat, og ikke kunne pensum for 5. og 6. klasse allerede. Men kult er det, fasiten. Endret 23. november 2015 av Pop Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hvordan har du tenkt å ordne med evig liv? Kan ikke ha en religion uten - eh, du kan, men du får ikke mange medlemmer! 1 Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Så å stille spørsmål eller å være uenig er et angrep? Så hvis jeg er ekstremt lykkelig så har jeg også fasiten om gud? Som skrevet i den forrige tråden; Kan du ikke skrive litt om hva dette handler om for oss 3 som ikke har Facebook 1. Nei det har jeg ikke sagt. Jeg prøver bare å få frem sannhetens lys med denne religionen. Hvis du lærer og forstår lyset og når Buddha vil du ha fasiten om Gud akkurat som meg. Livet er et masterstudie, ikke for å be til noe som ikke eksisterer. 2. Religionen min handler enkelt og greit om at mennesket bør bevisstgjøre seg de 4 fysiske lover slik at man forstår at negative handlinger ikke gir noe positivt tilbake og at negativitet er det eneste som separerer oss fra å leve i ett. Og så mener jeg narkotikapolitikken må endres fordi forbudet gir ekstremt negative innvirkninger på samfunnet. Endret 23. november 2015 av nordboy Lenke til kommentar
RWS Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hvorfor blir ordet "sannhet" misbrukt hele tiden i religiøse fantasier? Vet ikke religiøse hva sannhet er? Eller bryr de seg ikke? 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hahahahahahahaha.... Hasjindusert religion........ 1 Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Jeg har sagt til dem at jeg nådde nirvana og ble en Guru mens jeg røykte hasj(..) wat Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Hvorfor blir ordet "sannhet" misbrukt hele tiden i religiøse fantasier? Vet ikke religiøse hva sannhet er? Eller bryr de seg ikke? Som jeg har forklart i Gudismen så oppfatter hjernen automatisk alt som blir sagt som sant og sannheten har blitt rævkjørt av Kristendom og Islam. Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Jeg har sagt til dem at jeg nådde nirvana og ble en Guru mens jeg røykte hasj(..) wat Jeg vet det høres psykotisk ut men det er sant:P Satt sammen med min bestevenn og røykte da dette skjedde. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Å dra inn narkotikapolitikk i en religion er litt merkelig og gjør at jeg ikke klarer å ta så mye av det du skriver helt seriøst. Narkotikapolitikken er dessuten det minste problemet i dagens samfunn. Du predikerer også nesten utelukkende for cannabis som igjen gjør at det du skriver om naturmedisin mister litt av slagkraften. Cannabis er et skummelt stoff og de som er fanatiske tilhengere av cannabis klarer ikke å ta imot motargumenter uten å gå til forsvar og nekte for alle de negative sidene. Hvis du må spørre om hva de negative sidene er så kan du ikke nok om cannabis Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Formålet ditt er makt? 1 Lenke til kommentar
RWS Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hvorfor blir ordet "sannhet" misbrukt hele tiden i religiøse fantasier? Vet ikke religiøse hva sannhet er? Eller bryr de seg ikke? Som jeg har forklart i Gudismen så oppfatter hjernen automatisk alt som blir sagt som sant og sannheten har blitt rævkjørt av Kristendom og Islam. Hva er det som får deg til å tro at det DU fantaserer om er annet enn nettopp det, fantasi? Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Å dra inn narkotikapolitikk i en religion er litt merkelig og gjør at jeg ikke klarer å ta så mye av det du skriver helt seriøst. Narkotikapolitikken er dessuten det minste problemet i dagens samfunn. Du predikerer også nesten utelukkende for cannabis som igjen gjør at det du skriver om naturmedisin mister litt av slagkraften. Cannabis er et skummelt stoff og de som er fanatiske tilhengere av cannabis klarer ikke å ta imot motargumenter uten å gå til forsvar og nekte for alle de negative sidene. Hvis du må spørre om hva de negative sidene er så kan du ikke nok om cannabis Som jeg har skrevet, så er cannabis en ekstremt positiv plante, hvorvidt den blir negativ eller positiv kommer an på i hvilken forstand den blir benyttet. Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Formålet ditt er makt? Ja. Formålet mitt er å få religionen offisiell slik at staten ikke lengre kan stemple meg som syk Endret 23. november 2015 av nordboy Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Du kommer bare å få med deg bedøvede hasjhuer i denne "religionen" din. Ingen oppegående mennesker vil klare å spise det du sier rått. Argumentene og meningene dine er preget av overdrevet rusmiddelforbruk. Lenke til kommentar
nordboy Skrevet 23. november 2015 Forfatter Del Skrevet 23. november 2015 Du kommer bare å få med deg bedøvede hasjhuer i denne "religionen" din. Ingen oppegående mennesker vil klare å spise det du sier rått. Argumentene og meningene dine er preget av overdrevet rusmiddelforbruk. Veldig pent av deg å putte alle som velger alternative rusmidler som mindre oppegående mennesker. Argumentene mine er helt reelle, hvis du mener noe annet er det bare å si fra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå