AfterGlow Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Android-baserte «GeekBox» kan brukes som mer enn bare TV-boks.Dette er TV-boksen for nerdene Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Kommer dere til å kjøre en test av denne? (Og kanskje Nvidia Android Shield TV også? ) 5 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 (endret) Kommer dere til å kjøre en test av denne? (Og kanskje Nvidia Android Shield TV også? ) Mener å huske at en av journalistene her sa at en anmeldelse av Shield TV var "på vei"? Kanskje jeg husker feil, men det begynner å bli en stund siden. Endret 23. november 2015 av Ham&Cheese Lenke til kommentar
Nixoriuz Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Dette er TV-boksen for nerdene......?? Hvordan kan dette brukes som en TV boks? Det jeg tenker på dem sir TV-Boks så tenker jeg at den kan brukes til å ta in TV kanaler med coax men det har den jo ikke... Lenke til kommentar
Leftie Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Ok, og det jeg tenker på når de skriver TV boks, er en boks som er ment å brukes mot en TV, og som gir meg tilgang til de mediasenterløsningene og programmene jeg helst vil bruke i stua. Ingen av oss har feil, men én av oss har samme oppfatning av uttrykket som tek.no har. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg