Leteng Native Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Wow-faktoren er viktig, både for de som leder, jobber og gjester et kontrollrom, men er alltid underlagt den kritiske og livsviktige funksjonen.ANNONSE: - Kontrollrom skal være imponerende Lenke til kommentar
Mr Pepe Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Trodde jeg begynte å bli gal, da jeg så at forsidebildet bevegde på seg 2 Lenke til kommentar
< blinklys > Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Trodde jeg begynte å bli gal, da jeg så at forsidebildet bevegde på seg Tenkte det samme jeg også, veldig rart. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Eg blir litt forvirra av kva løysninger ein eigentleg selg her, er det verkeleg sant at fokuset ligg på å ha mest mulig fancy løysningar enn det er å lage gode arbeidsstasjonar? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Jeg jobber med å bygge og designe kontrollrom for oljebransjen, og kan ikke si meg mer uenig med at ting blir designet for wow faktor, det stemmer rett og slett ikke. Etter min erfaring er det motsatte tilfelle, funksjonalitet og fokus på å løse oppgavene på mest hensiktsmessig måte. Blir ikke wow faktor av slikt. Når det er sagt bestilte jeg nettopp materiell fra Leteng, som eneste leverandør vi fant det vi trengte, så er fornøyd med bedriften altså Endret 24. november 2015 av Slettet-qfohT7 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå