Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Opp mot himmelen ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Ser nesten ut som du er inne på tanken av å ta deg en topptur der du glanar oppover stammen. Hadde det vært ei kokospalme hadde det kanskje vært en ide' for da vanker det belønning i form av king size nøtter når man kommer opp. Liker kameravinkelen og lyset. Roar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Flotte farger og lys. Synes v.2 er best komponert .) Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Et par flotte bilder dette hvor V1 er min favoritt. Bildene har fine farger/lys, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Hei Alec! Syntes det ble litt irriterende med stammen vi skimter bak "hovedpersonen". Et lite steg til venstre så hadde den gjemt seg bakom...kanskje? Fint lys på stammen og feiende flott blå himmel. Ellers litt rotete...synes jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Takker for hyggelige og positive tilbakemeldinger - Roar , Lassern , Torbjørn og Helene !!!! Nei her var det nok ingen nøtter bare kongler og de tror ikke jeg smaker noe særlig godt. Jeg ser poenget med stammen som skimtes bak og med rotet av alle greinene . Stammen kunne jeg ha unngått ved å endre synsvinkel , rotet var det verre med . Det hadde blitt en he....tes klone/greinkutterjobb. Det var i hovedsak lyset på trestammen mot den blå himmelen som var hovedfokus. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg