Gå til innhold

Verdt å kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville ikke kjøpt den hvis jeg skulle hatt en 65" TV. Den er rett å slett for dårlig til å være så stor. Det vil si at svakhetene til TV'n blir veldig lett å se på en stå stor TV. Spesielt med tanke på bevegelse i bildet. TV' er i utgangspunktet priset for høyt sammenlignet med de andre billige TV'ne etter min mening.

Den "dårligste" jeg ville kjøpt i 65" må være denne fra Grundig:

https://www.expert.no/tv-og-tilbehor/tv/grundig-65vle8460bp-65-led-tv/p-245998/

JVC lager heller ikke TV lenger. Det er andre som lager TV'n å som har kjøpt rettighetene til navnet. Derfor har elkjøp veldig høy fortjeneste på dem.

Lenke til kommentar

Takk for svar begge to! Jeg var innom butikken isted rett før stengetid for å se på TVn.

Det at de faktisk hadde flere inne viste jo også at det kanskje ikke var det beste kjøpet man kunne gjøre der - og den har vært på lager i 59 butikker i hele dag :-P Når jeg så den sammen med alle de andre TVene de hadde på utstilling merket jeg fort at bevegelsene var ganske hakkete. Endte altså opp med å ikke kjøpe den. 

@BigBadAde

Takk for tips ang Grundig. Tror muligens jeg stikker ned i morgen og kjøper den. De har den ikke på lager på Expert her dessverre, men ser Elkjøp har den... til 1000,- mer. De skriver også på nettsiden sin at de ikke har prisgaranti! hmm... 

Edit:
Venter an til fredag og ser på hva slags tilbud det er ute og går på de andre butikkene også.

Endret av Helvetica
Lenke til kommentar

Takk for svar begge to! Jeg var innom butikken isted rett før stengetid for å se på TVn.

Det at de faktisk hadde flere inne viste jo også at det kanskje ikke var det beste kjøpet man kunne gjøre der - og den har vært på lager i 59 butikker i hele dag :-P Når jeg så den sammen med alle de andre TVene de hadde på utstilling merket jeg fort at bevegelsene var ganske hakkete. Endte altså opp med å ikke kjøpe den. 

@BigBadAde

Takk for tips ang Grundig. Tror muligens jeg stikker ned i morgen og kjøper den. De har den ikke på lager på Expert her dessverre, men ser Elkjøp har den... til 1000,- mer. De skriver også på nettsiden sin at de ikke har prisgaranti! hmm... 

Edit:

Venter an til fredag og ser på hva slags tilbud det er ute og går på de andre butikkene også.

Lurt å vente til Fredag ja. Kan dukke opp et kupp.

De står at de ikke har prisgaranti ja, men bare spør selgeren om han matcher prisen til Expert. De gjør som regel det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...