Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva syntes jenter om bil-interesserte gutter?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

var på gatebil i år fra torsdag- søndag og de fleste jentene jeg kom i prat med, var med kjæresten. De var bilintereesserte seg, men hadde som sagt kjæreste. 

Ville ikke sagt at jenter som er bilinteresserte er egen "rase". Ei jeg gikk i klasse var bilinteressert, du kunne aldri trodd det med mindre du ble kjent med henne. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

Mange nok til at om du er litt oppegående og kan snakke om andre ting en bil, har integritet og ikkehar ræva full av inkassosaker så får du deg dame.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke bil-interessert og forklarer gjerne biler som "den blå vet du, med fire hjul..". Har derimot ingenting imot en bil-interessert fyr. Da slipper jo jeg forhåpentligvis å kjøre selv haha. Spesielt på vinteren. Koselig med en hobby! Jeg liker å strikke, håper ikke gutter har noe i mot det :wee: Tror ikke du trenger å tenke at hobbyen din ikke faller i smak hos andre. Gjør det du liker!

Bil er vel en relativ dyr interesse, ikke sant? Har man råd er det ikke min sak hva andre bruker sine penger på, men de fleste mennesker ønsker ikke å date folk med pengeproblemer.

Lenke til kommentar

Generelt sett er "bilhobby" forbundet med folk som ikke har særlig til utdannelse, jobber som anleggsarbeider/yrkesfag av en eller annen sort, hører på elektronisk musikk, går på 18-års utesteder selv om man er langt over 20, kommer fra utenfor byen, stemmer konservativt, drikker sjokomelk til lunch osv.....  og det er IKKE noe galt med slike folk, masse damer til alle! men ikke alle damer liker den type gutt.... damer på gatebil liker sikkert slike gutter, men damer på gatebil liker gutter med fin bil....

Kommer helt an på bilen.... hvor dyr bil du har avgjør hvilken dame du får i bilkretser. Har du bil til 100 000 får du en del damer, har du bil til 1 000 000 får du MANGE damer, har du bil til 2 000 000 får du stort sett hvem dame du vil, uansett alder. 

Endret av Henrik2k
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Snakker selvsagt ikke bare bil, når jeg møter en jente. Hvis hun spør om jeg har en hobby, så sier jeg bare bil uten å gå så mye innpå det. 

Er ikke av den harry typen. kjører ikke sliten gammel volvo 240 med masse wonderbaum. Kjører BMW til 130k til vanlig, men prosjekt bilen er en BMW fra midten av 90- tallet med stor motor.  Og har heller ikke økonomiske problemer. 

Henrik2k: Eneste utdanninga jeg har er tre år på videregående og jobber innenfor yrkesfag. Er fortsatt bare 20 år og skal tilbake til skolebenken til neste år. 

Lenke til kommentar

er en del fordommer mot bil/rånemiljøet, de fleste er hyggelige og hjelper gjerne hvis det problemer med bilen. Dessverre, så er det enkelt individer som forsøpler, høy musikk og grisekjører og det er de som setter alle de andre i et dårlig lys. Uansett nok om det. 

flere meninger?

Lenke til kommentar

Neitakk for min del. 

Anonymous poster hash: 7bc8c...aa0

neitakk hvis gutten er bilintereessert? kan du fortelle hvorfor?

Mye på grunn av det Henrik2k nevner nedenfor. Jeg foretrekker menn som er interessert i teori fremfor yrkesrettet, på grunn av egne hobbyer. I tillegg er det litt for harry for min del.  

Generelt sett er "bilhobby" forbundet med folk som ikke har særlig til utdannelse, jobber som anleggsarbeider/yrkesfag av en eller annen sort, hører på elektronisk musikk, går på 18-års utesteder selv om man er langt over 20, kommer fra utenfor byen, stemmer konservativt, drikker sjokomelk til lunch osv.....  og det er IKKE noe galt med slike folk, masse damer til alle! men ikke alle damer liker den type gutt.... damer på gatebil liker sikkert slike gutter, men damer på gatebil liker gutter med fin bil....

Kommer helt an på bilen.... hvor dyr bil du har avgjør hvilken dame du får i bilkretser. Har du bil til 100 000 får du en del damer, har du bil til 1 000 000 får du MANGE damer, har du bil til 2 000 000 får du stort sett hvem dame du vil, uansett alder. 

Lenke til kommentar

Synes det er helt greit, gjør i alle fall ikke meg noe om typen er over gjennomsnittet interessert i bil

takk for svar :)

Må jo bare være greit for jenter med en bilinteressert kjæreste. Slipper jo dyre verkstedutgifter og alt som hører vedlikehold til. 

enig med deg der :p 

Neitakk for min del. 

neitakk hvis gutten er bilintereessert? kan du fortelle hvorfor?

Mye på grunn av det Henrik2k nevner nedenfor. Jeg foretrekker menn som er interessert i teori fremfor yrkesrettet, på grunn av egne hobbyer. I tillegg er det litt for harry for min del.  

Ikke alle er slik som Henrik2k sier, det med yrkesfag stemmer. Men hvis du tror alle bilinteresserte gutter er slik, så er det å ta alle under en kam.

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...