Misha Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Hei kan noen fortelle meg om hvordan det er i vgs2 når det gjelder eksamener? Kan man bare komme opp i et fag? eller er det mulig å komme opp i 2 fag, som f:eksempel Matte 2P og Sosiologi? håper noen av dere kan svare på det. Hadde hvert til stor hjelp. Lenke til kommentar
Zash Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Skolen din kan fortelle deg det! Stikk innom administrasjonen i morgen tidlig, og få svar på spørsmålene dine der =) Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Hei kan noen fortelle meg om hvordan det er i vgs2 når det gjelder eksamener? Kan man bare komme opp i et fag? eller er det mulig å komme opp i 2 fag, som f:eksempel Matte 2P og Sosiologi? håper noen av dere kan svare på det. Hadde hvert til stor hjelp. Kun 1 eksamen, enten skriftlig eller muntlig. Lenke til kommentar
Misha Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 (endret) Hei kan noen fortelle meg om hvordan det er i vgs2 når det gjelder eksamener? Kan man bare komme opp i et fag? eller er det mulig å komme opp i 2 fag, som f:eksempel Matte 2P og Sosiologi? håper noen av dere kan svare på det. Hadde hvert til stor hjelp. Kun 1 eksamen, enten skriftlig eller muntlig. så hvis jeg kommer opp i muntlig, da kan jeg ikke komme opp i skriftlig ikkesant? forresten takk for svar=) Endret 22. november 2015 av qirat786 Lenke til kommentar
Dolandyret Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Hei kan noen fortelle meg om hvordan det er i vgs2 når det gjelder eksamener? Kan man bare komme opp i et fag? eller er det mulig å komme opp i 2 fag, som f:eksempel Matte 2P og Sosiologi? håper noen av dere kan svare på det. Hadde hvert til stor hjelp. Kun 1 eksamen, enten skriftlig eller muntlig. så hvis jeg kommer opp i muntlig, da kan jeg ikke komme opp i skriftlig ikkesant? forresten takk for svar=) Stemmer. Siste året med studiespesialisering skal du opp i 4 eksamener; 1 muntlig og 3 skriftlige, hvorav 1 av de skriftlige er norsk hovedmål. Så vet du det også Lenke til kommentar
Misha Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Hei kan noen fortelle meg om hvordan det er i vgs2 når det gjelder eksamener? Kan man bare komme opp i et fag? eller er det mulig å komme opp i 2 fag, som f:eksempel Matte 2P og Sosiologi? håper noen av dere kan svare på det. Hadde hvert til stor hjelp. Kun 1 eksamen, enten skriftlig eller muntlig. så hvis jeg kommer opp i muntlig, da kan jeg ikke komme opp i skriftlig ikkesant? forresten takk for svar=) Stemmer. Siste året med studiespesialisering skal du opp i 4 eksamener; 1 muntlig og 3 skriftlige, hvorav 1 av de skriftlige er norsk hovedmål. Så vet du det også det vet jeg fra før av, ellers takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå