Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Semi-Løst] 100% disk bruk men over 1 TB plass.

Anbefalte innlegg

Er lei nok av at det er feil her og der og nå skjer det nok engang igjen, snart blir det en video hvor jeg dreper en pc til 10-15 tusen.. Orker ikke dette lenger.

Når jeg spiller spill så går den opp til 100% selv om jeg har MYE plass og kun Skype og spillet oppe.

APB Reloaded: 100%

World of Tanks: 30-40%

Team Fortress 2: 20-40%

Kun APB er problemet og selv med LAVESTE settings/instillinger så hakker det forferdelig at det ikke går an og spille.

Hvordan kan jeg løse dette? Har prøvd og lete etter "Errors" med disk feil kontroll programmet men den finner ingenting, selv med så mye plass ledig er det noe galt..

Det funket helt fint i går med 20-30% bruk, men i dag er APB på 100% og den rikker seg såvdt..

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre når dette oppstår.

Edit:

Ram bruken går fra vanlig til 7,9 UT AV 8 GB... Sinnsykt.. ENESTE spillet som ødelegger alt.

post-367181-0-39154600-1448216082_thumb.png

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det som går opp? Prosessorbruk? Diskbruk (i båndbredde)? Ledig diskplass?

Ledig plass på harddiskene/SSD-ene har ingenting med hastighet å gjøre.

Kanskje denne kan hjelpe. Ser ut som flere sliter med samme problemet.

https://www.youtube.com/watch?v=wzgOmy6vsoE

Prosessor bruk er litt opp og ned.

Diskbruk på spill disken F er 100% når APB Reloaded er i bruk og Ram bruken er sinnsyk høy..

Har over 1000 GB ledig på Spill disken (F). så skjønner ikke hvorfor den gjør det.

- M

Edit:

Fjernet en del på pcen og nå er problemet løst. FORELØPIG, alt ser ut til og være til normalt med ingen hakk lenger..

- M

Endret av MultiGamerClub
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...