fotonisse Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Etter at min datter leste om store muligheter for å få virus på sin Android mobil, så slettet hun begge disse Appene slik at hun ikke skulle få noe virus på sin mobiltlf. Begge Appene hadde hun lastet ned fra Google Play Butikk, og hun har heller ikke hatt noen problemer med sin mobiltlf (så langt). For det var vel Appene som er lastet ned fra mer usikre steder som det kan være et problem med vel, eller har vi da misforstått dette? Men hun er jo i alderen (16 år) hvor de Appene er sterkt savnet, og nå lurer hun veldig på om de er trygge å laste ned igjen. Jeg bruker ingen av disse Appene selv og er nok litt utenfor målgruppen her (spes. Snapchat), så der må jeg bare si at dette vet jeg ikke noe om. Så da er jeg nyskjerrig på om det er noen her på Forumet som vet om det er trygt for min datter og laste ned disse Appene igjen? De vil selvsagt bli lastet ned fra Google Play butikken, om de er trygge og uten virus da selvfølgelig. Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Selvfølgelig vil det være trygt å laste ned.Er bare fra usikre steder som du sier.PS. Det kan være skadelige apper på playstore, men de blir som regel fjernet asap når de blir oppdaget.Apper fra kjente organisasjoner er jeg ganske sikker på er "Trygt" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå