Gå til innhold

Min side! Trenger konstuktiv kritikk! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var en kjedelig side! Som snytt ut av en eller annen template i et wysiwyg-program.

* Meny på engelsk, resten av siden på norsk. WTF?

* Banner/logo/whatever var skikkelig dårlig, ligner på WordArt (teksten). Siden du nevner at du har "fått-tak-i" PhotoShop, klarer du å mekke noe mye bedre en det på et par minutter, om ikke mindre.

* Underline og blåe lenker på svart bakgrunn syntes jeg ikke passet. I det hele tatt.

* Alt for stort mellomrom mellom "overskrift" og innhold.

Grunnen til at bildene har blitt pakket, er at jeg ikke har allverdens plass på host'en min... ;)
Det heter hos hosten min! Endret av PoleCat
Lenke til kommentar
Synes det var en kjedelig side! Som snytt ut av en eller annen template i et wysiwyg-program.

* Meny på engelsk, resten av siden på norsk. WTF?

* Banner/logo/whatever var skikkelig dårlig, ligner på WordArt (teksten). Siden du nevner at du har "fått-tak-i" PhotoShop, klarer du å mekke noe mye bedre en det på et par minutter, om ikke mindre.

* Underline og blåe lenker på svart bakgrunn syntes jeg ikke passet. I det hele tatt.

* Alt for stort mellomrom mellom "overskrift" og innhold.

Grunnen til at bildene har blitt pakket, er at jeg ikke har allverdens plass på host'en min... ;)
Det heter hos hosten min!

Hvordan kan jeg klare å mekke noe bedere på noen minutter? Har aldri brukt phptoshop før.

Har prøvd å fikse link color, men det funker ikke... Sjekk kodinga her:

( http://home.no.net/melwasul/style1.css )

Eller så sjekk dette topic'et også: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=170212&hl=

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...