Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Finne ny leietaker

Anbefalte innlegg

Hei, håper noen kan gi meg litt råd.

Jeg skal flytte fra leiligheten jeg har leid sammen med en "venninne". Grunnen til at jeg skal flytte er så hårreisende at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. "Venninneen" har vist seg å være en helt annen person enn jeg trodde, men skal ikke gå så mye inn på det her.

Jeg fikk tillatelse av utleier til å finne noen nye leietakere slik at jeg kan slippe oppsigelsestiden på 2 mnd. Fant to jenter som var kjempe intresserte, jeg gjorde masse innsats for å finne nye leietakere, hentet de t.o.m. i sentrum på visningsdagen. Ga de kontaktinformasjonen til utleier og de avtalte å møte han, de møtte han nå på fredag.
Dagen etter får jeg vite at utleier (som leier ut flere leiligheter i byen) har vist de flere leiligheter. De er nå mest interessert i den andre leiligheten han viste de! Er ikke dette råttent gjort av utleier? Nå sier han at jeg må finne noen andre. Leiligheten han viste dem er på samme leie som min: 11000,-.
Jeg føler meg virkelig utnyttet og brukt, vi hadde jo en avtale at leietakerne jeg skulle finne var til leiligheten jeg bor i. Det er jo jeg som har jobbet for å finne de!
For han har det jo ikke noe å si hvilken leilighet han får leid ut først siden det er like høy leie på leilighetene. Han har utnyttet situasjonen min.

Har jeg noe som helst jeg skulle sagt her?
Hele situasjonen min tidligere venninne har brakt over meg, har virkelig gått inn på meg og nå dette her.

Håper noen kan svare, er så lei av alt nå, aldri har jeg gjort noe for å fortjene dette..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...