Gå til innhold

Lydplanke til spillekroken

Mala

Anbefalte innlegg

Hei, er så smått på utkikk etter en lydplanke løsning til spillekroken min. Etter huskjøp fikk jeg omsider splittet opp TV-underholdning og HIFI`en hver for seg, som da betyr at jeg utelukkende har spillt med ett Astro A50 headsett. Funker fjell det, men av og til når man sitter med enspiller spill og loker så kan det gjerne være ett alternativ å løsrive seg fra headsettet altså.. Jeg har ingen store forventinger til kjempelyd fra en slik planke, men alt kan bare være bedre enn den begredelige TV-lyden :p

Vil ikke spytte for mye i dette her, men en 1500-2500 ,- muligens =) Nå er det jo Black Friday tilbud fremover i fleng, så kanskje noen kan peke meg i retning av noe brukbart ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, er så smått på utkikk etter en lydplanke løsning til spillekroken min. Etter huskjøp fikk jeg omsider splittet opp TV-underholdning og HIFI`en hver for seg, som da betyr at jeg utelukkende har spillt med ett Astro A50 headsett. Funker fjell det, men av og til når man sitter med enspiller spill og loker så kan det gjerne være ett alternativ å løsrive seg fra headsettet altså.. Jeg har ingen store forventinger til kjempelyd fra en slik planke, men alt kan bare være bedre enn den begredelige TV-lyden :p

Vil ikke spytte for mye i dette her, men en 1500-2500 ,- muligens =) Nå er det jo Black Friday tilbud fremover i fleng, så kanskje noen kan peke meg i retning av noe brukbart ?

Husker en stor test for ca 2 måneder siden: http://www.lydogbilde.no/test/hoyttalere/gruppetest_12-lydplanker-og-lydsokler

Så da er det bare å vente på BF (nei, ikke den militære forkortelsen) og se om noen av bedre dukker opp med kurant avslag.

Lenke til kommentar

Har selv 5.1 lydplanke,det fungerer ganske bra..krever ikke plass og koster ikke skjorta,denne brukes på ett soverom som er omgjort til media/gamerom så sub gir god punch og lyden blir fyldig og fin..har man derimot ett stort rom er jeg litt betenkelig til slik løsning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...