Mala Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Hei, er så smått på utkikk etter en lydplanke løsning til spillekroken min. Etter huskjøp fikk jeg omsider splittet opp TV-underholdning og HIFI`en hver for seg, som da betyr at jeg utelukkende har spillt med ett Astro A50 headsett. Funker fjell det, men av og til når man sitter med enspiller spill og loker så kan det gjerne være ett alternativ å løsrive seg fra headsettet altså.. Jeg har ingen store forventinger til kjempelyd fra en slik planke, men alt kan bare være bedre enn den begredelige TV-lyden Vil ikke spytte for mye i dette her, men en 1500-2500 ,- muligens =) Nå er det jo Black Friday tilbud fremover i fleng, så kanskje noen kan peke meg i retning av noe brukbart ? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Har selv en Sony Ht780 planke. Kjempe fornøyd med den. God bass og fin diskant. Betalte vel 2800 for den. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Hei, er så smått på utkikk etter en lydplanke løsning til spillekroken min. Etter huskjøp fikk jeg omsider splittet opp TV-underholdning og HIFI`en hver for seg, som da betyr at jeg utelukkende har spillt med ett Astro A50 headsett. Funker fjell det, men av og til når man sitter med enspiller spill og loker så kan det gjerne være ett alternativ å løsrive seg fra headsettet altså.. Jeg har ingen store forventinger til kjempelyd fra en slik planke, men alt kan bare være bedre enn den begredelige TV-lyden Vil ikke spytte for mye i dette her, men en 1500-2500 ,- muligens =) Nå er det jo Black Friday tilbud fremover i fleng, så kanskje noen kan peke meg i retning av noe brukbart ? Husker en stor test for ca 2 måneder siden: http://www.lydogbilde.no/test/hoyttalere/gruppetest_12-lydplanker-og-lydsokler Så da er det bare å vente på BF (nei, ikke den militære forkortelsen) og se om noen av bedre dukker opp med kurant avslag. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Takk folkens =) Lenke til kommentar
Hoigo76 Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Har selv 5.1 lydplanke,det fungerer ganske bra..krever ikke plass og koster ikke skjorta,denne brukes på ett soverom som er omgjort til media/gamerom så sub gir god punch og lyden blir fyldig og fin..har man derimot ett stort rom er jeg litt betenkelig til slik løsning. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Det finnes vel ikke mange "ekte" 5.1 lydplanker. Philips har en så vist jeg vet. Resten jukser vel bare med lyden. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 Tror jeg bare slår til på en Sony HT-C 380 på Elkjøp i morgen, 1995,- og den vil nok funke OK til sitt bruk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå