Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

20 mill i lotto, hvilken bil?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hvorfor vil plutselig alle ha "normale" biler isteden for jaguar ferrari lambo, bugatti, pagani zonda, porche, mc larren osv? Vil heller ha en eksotisk superbil en styla så og si normal-bil.

Er vel mote! Mote=saueflokk.

Fordi en "normal" bil som sier, er det mulig å bruke om vinteren. :p

Mye vits med en bil til 5-10 millioner i Norge. Sommeren er ikke lang her til lands at det er verdt penga. I tillegg er veien forferdelig dårlig, så du får lite glede av bilen her til lands.

Hadde jeg derimot bodd i USA, så hadde jeg nok kjøpt meg både Porsche Carrera 4, Jaguar og Lamborghini Murcielago.

Og en annen ting. "Normale" biler er mye billigere, men er i manges øyne like fine om ikke finere enn mange av de eksotiske sportsbilene.

Selv syns jeg f.eks Pagani Zonda er noe av det styggeste innen eksotiske sportsbiler.

Honda HSC (High Sport Consept)

Nei, nei og atter nei. Det er Honda Sport Consept. :p

Siden så mange andre her også har vunnet 20 mill å kjøpt seg Nissan Skyline R34 så dropper jeg denne!

Ja. Kjøp Nissan Skyline R35 GTR istedet. ;)

jeg trodde de stoppa på R34, men etter litt googling fant jeg noen bilder.

og den nye er jo mye styggere :scared:

Lenke til kommentar
[Mye vits med en bil til 5-10 millioner i Norge. Sommeren er ikke lang her til lands at det er verdt penga. I tillegg er veien forferdelig dårlig, så du får lite glede av bilen her til lands.

Hadde jeg derimot bodd i USA, så hadde jeg nok kjøpt meg både Porsche Carrera 4, Jaguar og Lamborghini Murcielago.

Og en annen ting. "Normale" biler er mye billigere, men er i manges øyne like fine om ikke finere enn mange av de eksotiske sportsbilene.

Selv syns jeg f.eks Pagani Zonda er noe av det styggeste innen eksotiske sportsbiler.

Sant nok at gleden er kortvarig kanskje...

Og pagani zonda er stygg ja.

Lenke til kommentar
jeg trodde de stoppa på R34, men etter litt googling fant jeg noen bilder.

og den nye er jo mye styggere  :scared:

Nei RIP.

De har ikke bestemt seg for hvordan Skyline R35 GTR skal se ut.

Du har enten sett bilder av R35 GTR Consept eller Skyline V35/Infinity G35.

Sistnevnte er en vanlig personbil som etter min menig ikke er så ille.

Sett et bilde av en slik med litt styling og 18" lettmetallsfelger. Ble ganske grom. ;)

Nissan Skyline GT-R Info and Pictures. Her finner du litt info om Skyline GTR.

Nederst på denne siden finner du datagenererte bilder av Skyline R35 GTR.

Og disse ser lovende ut. :D

Nissan Skyline R35 GTR Consept:

gtrr35concept_01.jpg

Nissan Skyline V35/Infinity G35:

g35_lrg.jpg

Men uansett. De hotteste ryktene sier at Skyline R35 GTR vil bli bygget på Nissan 350Z sin lest, noe du ikke skal se bort i fra.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Honda HSC (High Sport Consept)

Nei, nei og atter nei. Det er Honda Sport Consept. :p

Du har rett i at HSC står for Honda Sports Consept! Men nei, nei og atter nei er det vel neppe! High sport hørtes også veldig bra ut, det er jo tross alt det bilen skal stå for!

Lenke til kommentar
beklager .. men det finnes ingen Skyline R35 ..

den heten nemlig V35 ikke spørr meg hvorfor de byttet det fra R til V .. men denne heter V35..

Jo. Det er vel ganske opplagt at de vil skille mellom personbilen Skyline og versting Skyline.

Personbilen er altså Skyline V35, mens versting fortsatt er R35 GTR. :D

R35 GTR vil se dagens lys tidligst neste år, hvis den ikke forsvinner blandt alle Consept bilene. :(

Lenke til kommentar

Tittet litt rundt på nettet nå, R35 eller V35 ligger ute i utallige utgaver for øyeblikket!

Jeg holder en knapp på denne R35 GTR

1r35.jpg

Hvis den nye skylinen skal bli produsert av den platformen som jeg så en del poster over her så er jeg redd salget kommer til å stupe!

Lenke til kommentar

Hadde tatt til takke med en ydmyk RS6 til hverdag og så kjøpt en Porsche 964 RS 3.8 til helge- og banebruk. Mange raskere og mer glamorøse biler finnes det nok, men ingen av dem kan matche følelsen i denne bilen.

Så hadde resten av pengene gått med til kjøreskoler, Ringen-reiser og noen års ferie! :yes:

Lenke til kommentar
Tittet litt rundt på nettet nå, R35 eller V35 ligger ute i utallige utgaver for øyeblikket!

Jeg holder en knapp på denne R35 GTR

1r35.jpg

Hvis den nye skylinen skal bli produsert av den platformen som jeg så en del poster over her så er jeg redd salget kommer til å stupe!

Nja. Nå finnes det vel ikke mange forskjellige Skyline V35 etter som designet på den allerede er klart. :p

Det er Skyline R35 GTR som ingen vet hvordan skal se ut enda.

For min del håper jeg de vidrefører linjene som Skyline R34 GTR har.

Og da blir den nesten seende ut som den du har prøvd å linke til.

Geocities fungerer dårlig sånn sett.

Uansett, du finner den nederst på siden jeg har linket til noen poster lenger opp. ;)

Lenke til kommentar

Dauer 962

0-100 3.0sek

405 km/t :devil:

Laget i svart og knall gul, laget omkring 100 eksemplarer.

Ellers, nyeste Crown Majesta'en med 4WD og med rattet følgelig på riktig side (tror det kan bli dyrt men men). Og en Ferrari-rød '01 Legacy B4 Blitzen, LOL, sikker på at jeg hadde brukt alle penga på biler...

Endret av Celsior
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...