Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

20 mill i lotto, hvilken bil?

Anbefalte innlegg

20 millioner ja. Måtte vel blitt en Nissan Skyline GT-R R34, Mitsubishi Lancer Evo VIII og en Ford F-150 SVT Lightning. *grin*

Så ville jeg brukt en del på styling og trim på disse bilene.

Resten av penga ville jeg putta i banken. Ville vel ikke brukt mer en 5 millioner til sammen og det er med all stylinga og trimminga. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå kan jeg iogforseg ikike en dritt om bil men noen som jeg synes er tøffe/pene som jeg godt kunne tenkt meg (jeg driter i årstall nå pga jeg husker ikke årstallene :p ):

Toyota Supra

Nissan Skyline Gtr V-specII R34 eller hva den heter :) den er iallefall rå

Toyota MR2

Lamborghini Murciélago / Diablo SV

Mitsubishi Lancer EVO VII

Chevrolet Corvette Stingray '69

og en del andre som jeg ikke kommer på i farten

Endret av Eurofighter
Lenke til kommentar
Toyota MR2

siden du sa du ikke viste en dritt tar jeg med rett til å kommentere noe

MR2 har ikke den største motoren kan man si bare 140 hester (0-til 100 på brukbar tid egentlig .. 7.9sek .. men det og desighet er alt den sporter med)

Evo7 er litt utdatert allerede .. nå er det Evo8 som teller .. ikke sant Allyse ? :p

(og da var min syting over for i dag ...og nå over til folk som ikke skal kommentere alt og alle!)

Lenke til kommentar
Toyota MR2

MR2 har ikke den største motoren kan man si bare 140 hester (0-til 100 på brukbar tid egentlig .. 7.9sek .. men det og desighet er alt den sporter med)

Evo7 er litt utdatert allerede .. nå er det Evo8 som teller .. ikke sant Allyse ? :p

(og da var min syting over for i dag ...og nå over til folk som ikke skal kommentere alt og alle!)

der kan du se :p

jeg hadde ikke engang fått med meg at EVOVIII "er her" selv om jeg ser nå at personen over min første post nevnte den.

angående MR2'en så er det utseende jeg liker, ikke nødvendigvis at den må være rask (som jeg ikke vet om den er)

Jeg har ikke bil, jeg kan ikkeno særlig om bil og ja.......hum.......jaja :p

seff vil jeg jo lære litt mer om biler osv men jeg er ikke så innstilt på det at jeg vil gå mekanisk eller noe på vgs.

Så dersom noen har linker til sider eller noe der en motor-"noob" kan lære litt om motorer etc så send en pm evt post det her :p:

Endret av Eurofighter
Lenke til kommentar

seff vil jeg jo lære litt mer om biler osv men jeg er ikke så innstilt på det at jeg vil gå mekanisk eller noe på vgs.

Så dersom noen har linker til sider eller noe der en motor-"noob" kan lære litt om motorer etc så send en pm evt post det her :p:

heter jo Amotor.no for en grunn :p

Evo8 .. åååå Evo8 ..

Allyse la oss diskutere den litt til *grin*

Lenke til kommentar

1. Ford Mustang 67 | Mannsbilen

2. Org. deler til min 64 boble + porschekjøler | Kongebilen

3. Polo 6n (senka med 14" rims ^^) | Showbilen

4. Golf II (Restaureringsprosjekt/tidsfordriv(uten 2e2gasser!))

---

Det skal legges mye arbeid ned i hver av bilene. Ikke sånn "kjøpe den fordi den er dyr og ser pen ut." :yes:

Endret av DCP
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Toyota MR2

tror du har rota litt med info'n på denne!

MKII kommer med en 2,0 liter på 156 hester og en GTI på 192 hester! Ved siden av dette er det også Turbo med over 200 hester vet ikke om denne er å finne i Norge!

MKIII kommer muligens bare med 143 hester (VVTi) men denne tror jeg også leveres med en VVTL-i motor på 192 hester!

Og hvis jeg hadde vunnet 20 millioner hadde jeg kjøpt følgende biler!

Celica 2003 GTS

Subaru Impreza WRX STI 2003

Honda HSC (High Sport Consept)

Nissan 350Z

MG Xpower SC Edition II

Så hadde jeg kjøpt meg en enorm garasje til bilene og en hyd. bukk! Masse verktøy, kompressor, spesial lakkeringsutstyr m.m

Siden så mange andre her også har vunnet 20 mill å kjøpt seg Nissan Skyline R34 så dropper jeg denne!

Lenke til kommentar

Hadde holdt med en bil for min del: En helt original 65 Shelby Mustang i helt topp stand. Sammen med denne skulle jeg også handlet inn noen originale Mustanger, bl.a. 65 Ford Mustang fastback K-kode med 4-on-the-floor, 69 Ford Mustang Boss og en 1995 Ford Mustang Cobra R. Samt bygd et hus med minst 250kvm garansje i kjelleren.

Lenke til kommentar
Toyota MR2

tror du har rota litt med info'n på denne!

MKII kommer med en 2,0 liter på 156 hester og en GTI på 192 hester! Ved siden av dette er det også Turbo med over 200 hester vet ikke om denne er å finne i Norge!

MKIII kommer muligens bare med 143 hester (VVTi) men denne tror jeg også leveres med en VVTL-i motor på 192 hester!

beklager altså .. men er ingen T-sport utgave av MR-2 .. bare 140 hestern ..

og hvorfor skulle han ha ment en støgg MK2 ? eneste fine Mr-2en er dagens MR-2

morsome med den er at den til tider kan sees ut som en billig porche :p

MR-2

norm_13_MR-2_Eu.jpg

Porche Boxter

norm_10_Boxster_2003_S_Eu.jpg

likheten er svak .. men den er der

Lenke til kommentar

det er nettop det som holder MR-2 unna Salgs toppen ..

nede på Toyota i sandefjord er de villig til å tape 50.000 for å få solgt en MR-2 .. men ingen vil ha den ... rett og slet fordi den er et hælvete på vinteren

er så lett og bakhjuls trekk så den ikke kan kjøres på vinteren ..

men hadde vert morsom med mer krefter ja ...

Lenke til kommentar
hvorfor vil plutselig alle ha "normale" biler isteden for jaguar ferrari lambo, bugatti, pagani zonda, porche, mc larren osv? Vil heller ha en eksotisk superbil en styla så og si normal-bil.

Er vel mote! Mote=saueflokk.

Fordi en "normal" bil som sier, er det mulig å bruke om vinteren. :p

Mye vits med en bil til 5-10 millioner i Norge. Sommeren er ikke lang her til lands at det er verdt penga. I tillegg er veien forferdelig dårlig, så du får lite glede av bilen her til lands.

Hadde jeg derimot bodd i USA, så hadde jeg nok kjøpt meg både Porsche Carrera 4, Jaguar og Lamborghini Murcielago.

Og en annen ting. "Normale" biler er mye billigere, men er i manges øyne like fine om ikke finere enn mange av de eksotiske sportsbilene.

Selv syns jeg f.eks Pagani Zonda er noe av det styggeste innen eksotiske sportsbiler.

Honda HSC (High Sport Consept)

Nei, nei og atter nei. Det er Honda Sport Consept. :p

Siden så mange andre her også har vunnet 20 mill å kjøpt seg Nissan Skyline R34 så dropper jeg denne!

Ja. Kjøp Nissan Skyline R35 GTR istedet. ;)

Endret av Cappo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...