Niram Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 (endret) Hei, Jeg har en laptop (gtx980m, 16gb minne) med mange skjermtilkoblinger (1 hdmi, 3 mini displayport). Spørsmålet er om jeg kan gå for et 3-skjermoppsett og få god ytelse i spill, eller om jeg bør gå for en ultrawide? Holder på å planlegge en kontorløsning hjemme, hvor laptopen kommer til å være tilkoblet 90% av tiden. Så tar gjerne imot innspill på dette. Ikke dyrere enn ca 5000. Edit: det er en msi gt72 laptop Endret 22. november 2015 av NiRaM Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 For å kjøre nyere spill med 3 skjermer så må du ha SLI visst du ønsker å spille med høye grafikk innstillinger. Det finnes jo noen Ultrawide monitorer som kjører 2560*1080 oppløsning å da skal du nok klare å drive spill på nogenlunde høy grafikk innstilling. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 God ytelse i spill med laptop? Jeg lo Lenke til kommentar
Niram Skrevet 24. november 2015 Forfatter Del Skrevet 24. november 2015 (endret) Tja. Du kan le så mye du vil du! Men jeg klarer faktisk GTA V på maks detaljer i 1920x1080. Så helt fortapt er ikke denne maskinen Er klar over at det ikke kan måle seg med en stasjonær i SLI-løsning, men det var heller ikke hensikten, Er viktig for meg å enkelt kunne ta den med meg iblandt. Endret 24. november 2015 av NiRaM 1 Lenke til kommentar
mackanz Skrevet 24. november 2015 Del Skrevet 24. november 2015 Det är fint det, men från 1080p till tre skärmar är en bit. Ett desktop GTX 960 skulle aldrig klara det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå