Fotoskrulla Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Første snøen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Kjempeflott Helene! Dette ble meget bra 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Kjempeflott Helene! Dette ble meget bra Hei Magnar! Kjekt at du likte det. Tusen takk for positiv tilbakemelding! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Så har du da også fået lidt vintervejr..ser rigtig malerisk ud hilsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Så har du da også fået lidt vintervejr..ser rigtig malerisk ud hilsen Suss Ja, da kom det snø til oss. Det er litt forfriskende, det blir lyst og fint. Tusen takk for fin kommentar. 1 Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Very nice capture, Helene. Best regards. Bekir. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Very nice capture, Helene. Best regards. Bekir. Thank you very much Bekir! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Det ser utvilsomt idyllisk ut, selv om jeg er mye mer glad i sommer og sol Ett fint bilde hvor både utsnitt og eksponering sitter veldig bra. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Selv om jeg ikke liker snø i det hele tatt er det veldig fint på bilder slik som her. Flott bilde med fine vinterfarger, god skarphet og komp. Fint med kjæresteparet du fikk med, de gir liv i bildet. Mvh Torbjørn 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Et koselig førjulsbilde og flott med personene fint plassert i bildet. Artig den snapseed(?) etterbehandlinga du benytter deg av, selv om den ikke passer på alle motiv. - Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Det ser utvilsomt idyllisk ut, selv om jeg er mye mer glad i sommer og sol Ett fint bilde hvor både utsnitt og eksponering sitter veldig bra. Mvh. Rolf Selv om jeg ikke liker snø i det hele tatt er det veldig fint på bilder slik som her. Flott bilde med fine vinterfarger, god skarphet og komp. Fint med kjæresteparet du fikk med, de gir liv i bildet. Mvh Torbjørn Et koselig førjulsbilde og flott med personene fint plassert i bildet. Artig den snapseed(?) etterbehandlinga du benytter deg av, selv om den ikke passer på alle motiv. - Fredrik Hei gutta boys! Jeg liker at vi har årstider, hver har sin sjarm, men synes kanskje at sommeren blir litt for kort og litt for våt og kald. Snapseed kan en bruke til så mangt, en kan jo bare øke lyset litt eller gjøre noe helt enkelt også, ikke ta i så mye som jeg har gjort her. Veldig bra og enkelt program å bruke. Tusen takk for hyggelige kommentarer! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Et stemningsfullt vinterbilde med fin dybdevirkning Helene! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Superdupert Thank you Knut! ☺ Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Et stemningsfullt vinterbilde med fin dybdevirkning Helene! Takk for fin tilbakemelding ☺ Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Kæmpeflott bilde lady ? Hilsen ? Leif 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Stemningsfullt og flott , fin komposisjon duse farger og et fint lys. Vi fikk snø i Bergen også, akkurat nok til å dekke fotsporene på terrassen . Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. november 2015 Del Skrevet 23. november 2015 Joda, ålreit med snø hvis den bare kommer ferdigmåka. Slett ikke av veien å få med litt førjulsromantikk også. Roar 1 Lenke til kommentar
LBe Skrevet 28. november 2015 Del Skrevet 28. november 2015 Fantastisk! Er ikke spesielt glad i snø men når jeg ser et slikt bilde så ... Inspirerende 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg