Ludvig86 Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Hepp! Jeg har gravd frem den litt eldre PC´en min, som jeg bygde selv for noen år siden. Jeg tenkte å oppgradere den til "dagens standard", om man kan kalle det det, slik jeg får spilt de nye spillene jeg også. Men jeg lurer litt på om det er nødvendig å oppgradere hovedkortet? Eller klarer det seg? Hovedkortet er ett ASUS Rampage Formula Takker for alle innspill! Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Det er veldig gammel og utdatert, du vil få vanskeligheter med å finne deler til det og selv om du finner så vil de ikke være kraftige nok. Nei, det hovedkortet klarer seg ikke etter "dagens standard". Du må nok bytte ut alle de andre delene også. DDR2 og socket 775 CPU'er passer ikke inn i noen nye hovedkort i dag. Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Den er god! Da blir det full oppgradering Takk for svar, Belphegor! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå