Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Korrupte JPG-er med usedvanlig stor størrelse

Anbefalte innlegg

Hei, jeg aner ikke om dette er det rette subforumet for denne tråden, men prøver likevel (så får heller en admin e.l. flytte tråden til rett plass, om dette ikke er det)

En venninne skulle kopiere over bilder av en av barnas første skoledag fra mobil (Samsung Galaxy S5) til PC (aner ikke specs eller OS, men går ut fra Win7 i alle fall), da overføringen ble brutt. Bildene var borte fra mobilen, men eksisterte på PC-en, men de var ikke mulige å åpne.

12287411_10154362028885260_424784813_o.j

Hun har nå 451 bilder på 3-ish GB, som gir denne meldingen når hun prøver å vise dem:

12268904_10154362030010260_1081172043_o.

Noen tips? Prøver selvfølgelig recovery på mobilen, men jeg ser ikke helt for meg at de fortsatt skulle finnes der, siden disse giga-filene eksisterer på HDD-en hennes.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Et bilde på 3 GB? Det er jo praktisk ikke mulig å lage med en mobil så her har noe gått veldig galt. Var disse bildene lagret på selve mobilen eller minnekort?

Er det minnekortet kan du ta det ut og sete i en kortleser på pc-en og se om det hjelper.

Lenke til kommentar

Snakka mer med henne, hun har prøvd å restarte maskina (en ASUS-laptop), overføre bildene til en ekstern harddisk, og til en annen PC, men de like ugyldige.

12295017_10154363766465260_1820895707_o.

e:

Men får meldig om at pc'n er full, det fikk jeg med en gang . . . Overføringen var nesten ferdig 97-98 %, så kom det opp en feil melding der det ikke sto noe annet en feil, deretter hang pc'n seg opp, og etter ca 10 minutter prøvde jeg og slå den av, da jeg slo den på igjen, kom det masse skrift, hvor det sto at den gikk igjennom forskjellige filer eller noe. Da den var ferdig med det slo den seg på igjen, men da jeg skulle gå inn på bildene så sto det bare slik som jeg sendte bilde av igår gasp emoticon
Så var det en jeg kjenner som mente at de garantert var borte, men siden han ikke har sååå mye peiling, så slo jeg meg ikke til ro med det, å spurte en annen, eneste forslaget han hadde var at jeg skulle prøve å overføre en av filene til en ekstern harddisk, og deretter prøve å åpne den på en annen datamaskin, noe som heller ikke gikk, får opp samme beskjed da også

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...