Ludvig86 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 (endret) God kveld! Jeg har koblet min litt eldre PC opp imot TVen i stua. Og det jeg irriterer meg litt over, er at ikoner og tekst faller litt utenforskjermen. Det er snakk om 1 - 2 bokstaver helst til venstre forsvinner ut av skjermen. Det samme gjelder menylinjen i bunnen. Er det mulig å rette på dette? Kjører Windows 7 Professional. Endret 21. november 2015 av Ludvig86 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Det kan være TV'en som skal være lur å fikse signalet, surr rundt i menyene og sjekk om det er noe skaleringstull satt på eller bytt mellom diverse teite moduser. På PC'en så er det nok å sette korrekt oppløsning og dytte i kabelen. Har hatt problemer med det på mange TV'er. 2 Lenke til kommentar
Ludvig86 Skrevet 21. november 2015 Forfatter Del Skrevet 21. november 2015 Takk, Belphegor. Det var ikke værre enn å stille TVen inn fra "Auto-zoom" til "uskalert" Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Bare hyggelig Skikkelig plagsomt "problem" det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå