smoker2 Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Du skal IKKE åpne det på pcn da. Du skal overføre filen du lastet ned fra opera til telefonen. Pass heller på hva du sletter neste gang. Så slipper du problemer som dette. Kanskje jeg er veldig dum da,men hvordan overfører jeg den filen til tlf,hva må jeg gjøre på pc-en for a starte overføring? Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 (endret) Okey... Har du innstalert pcsuite?? Det er lettes men ikke nødvendig. BT Adapteren din må være innstalert i det minste. Fra pc suite gå til filoverføring finn mappen på pc,n din hvor du lagret den nye opera filen velg i hvilken mappe du vil ha den på telefon, overfør filen. Gå til verkyøy menyen på telefon velg filbehandling finn riktig mappe + fil (forsatt på tlf) +installer. Det skulle være det. BT adaptere + pc suite kan være litt... bob bob.. men det er flere strenger her i forumet som omhandler dette. Man kan gjøre det samme rett fra Bt adapteren uten å gå veien om pcsuite men det er like greit å installere den med en gang. Endret 15. november 2003 av Tommy Angelo Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Okey... Har du innstalert pcsuite?? Det er lettes men ikke nødvendig. BT Adapteren din må være innstalert i det minste. Fra pc suite gå til filoverføring finn mappen på pc,n din hvor du lagret den nye opera filen velg i hvilken mappe du vil ha den på telefon, overfør filen. Gå til verkyøy menyen på telefon velg filbehandling finn riktig mappe + fil (forsatt på tlf) +installer. Det skulle være det.BT adaptere + pc suite kan være litt... bob bob.. men det er flere strenger her i forumet som omhandler dette. Man kan gjøre det samme rett fra Bt adapteren uten å gå veien om pcsuite men det er like greit å installere den med en gang. Hei Men må vel først ha installert mms,gprs og wap før jeg gjør det? Lenke til kommentar
soft Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det er ikke mulig!!, gå å kjøp deg en 2100 :-) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Det er sånt som skjer når folk for første gang får tak i symbian telefon... Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 16. november 2003 Forfatter Del Skrevet 16. november 2003 Okey... Har du innstalert pcsuite?? Det er lettes men ikke nødvendig. BT Adapteren din må være innstalert i det minste. Fra pc suite gå til filoverføring finn mappen på pc,n din hvor du lagret den nye opera filen velg i hvilken mappe du vil ha den på telefon, overfør filen. Gå til verkyøy menyen på telefon velg filbehandling finn riktig mappe + fil (forsatt på tlf) +installer. Det skulle være det.BT adaptere + pc suite kan være litt... bob bob.. men det er flere strenger her i forumet som omhandler dette. Man kan gjøre det samme rett fra Bt adapteren uten å gå veien om pcsuite men det er like greit å installere den med en gang. Hei Men må vel først ha installert mms,gprs og wap før jeg gjør det? Nei! Unnskyld meg... Men herregud! uffameg! Bare før over filen til din mobil. Du trenger ikke ha mms eller wap klar gjort for det. Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 He he, smoker2, du skulle kanskje vurdert en litt annen type telefon *grin* Men jeg skjønner deg egentlig, når man ikke er inni dette med mobil og data kan alt høres litt greskt ut *grin* Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hei Er det mulig å få litt SAKLIGE opplysninger når jeg spør om det?Hva skal jeg bruke for å overføre fila til min mob?Jeg har BT på mob,må jeg ha noe på pc-en for å gjøre det og?Har installert pc-suite på pc-en Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ja.. det henger på en måte litt sammen. Hjelper ikke med BT på telefon hvis du ikke har det på Pc,n. Blir som å ha bensin men ikke noen bil å fylle den på. Det du trenger er en Usb-BT adapter(koster ca 400-500 kroer) feks emagic. Grunnen til at de er litt kvasse er at du er usedvanlig grønn, ikke at det er noe galt i det, alle har vært det en gang. Ikke gi opp før du har klart det Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Hvis du har bærbar pc og infra rød så funker det også. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Ja.. det henger på en måte litt sammen. Hjelper ikke med BT på telefon hvis du ikke har det på Pc,n. Blir som å ha bensin men ikke noen bil å fylle den på.Det du trenger er en Usb-BT adapter(koster ca 400-500 kroer) feks emagic. Grunnen til at de er litt kvasse er at du er usedvanlig grønn, ikke at det er noe galt i det, alle har vært det en gang. Ikke gi opp før du har klart det Hei Spiller det noen rolle hvilken av usb-portene jeg kobler til bak på pc-en?Og den får jeg vel tak i en dataforretning? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. november 2003 Forfatter Del Skrevet 17. november 2003 Det spiller ingen rolle nei. Og det burde ikke ha noe å si hvilken av portene du bruker. Og ja du får nok tak i det i en dataforretning. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 17. november 2003 Del Skrevet 17. november 2003 Hei Da takker jeg så meget for svaret,endelig noen som kunne svare litt saklig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå