smort1 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Førjulstemning i Molde i kveld! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Det er jo ikke måte på hvor mye snø dere har fått. I alle fall ble det et flott bilde med all snøen hvor farger/lys er bra, komposisjonen er bra og skarpheten er bra Her i Haugesund var det bare noen få snøfiller som kom dalende tidligere i dag men som heldigvis ikke la seg. Jeg hater snø. Kun fint på bilder. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Det ble skikkelig julestemning i Ålesund også i dag. Tror vi må ha fått minst 20cm snø i dag. Jeg liker nå litt snøen jeg da. Det blir lyst og hvitt og fint. Men det er ikke gøy når mildværet kommer og tar knekken på den. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Fint med værrapport fra Molde med tilhørende bilde. Lengre inn i landet er det bare så vidt marka er blitt hvit. Bildet var forøvrig fint, både teknisk og komposisjonsmessig. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 21. november 2015 Del Skrevet 21. november 2015 Stemningsfullt bilde med nok snø og levelig temperatur. Er nok mest glad i snøen på bilder . I Bergen ligger den sjelden lenge om gangen. Mvh Alec Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 22. november 2015 Del Skrevet 22. november 2015 Reine Skomakergata dette Absolutt eit stemningsfullt bilete Svein! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Det er jo ikke måte på hvor mye snø dere har fått. I alle fall ble det et flott bilde med all snøen hvor farger/lys er bra, komposisjonen er bra og skarpheten er bra Her i Haugesund var det bare noen få snøfiller som kom dalende tidligere i dag men som heldigvis ikke la seg. Jeg hater snø. Kun fint på bilder. Mvh Torbjørn Takker, Torbjørn! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Det ble skikkelig julestemning i Ålesund også i dag. Tror vi må ha fått minst 20cm snø i dag. Jeg liker nå litt snøen jeg da. Det blir lyst og hvitt og fint. Men det er ikke gøy når mildværet kommer og tar knekken på den. Takker, Helene! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Fint med værrapport fra Molde med tilhørende bilde. Lengre inn i landet er det bare så vidt marka er blitt hvit. Bildet var forøvrig fint, både teknisk og komposisjonsmessig. mvh Fredrik Takker, Fredrik! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Stemningsfullt bilde med nok snø og levelig temperatur. Er nok mest glad i snøen på bilder . I Bergen ligger den sjelden lenge om gangen. Mvh Alec Takker, Alec! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 22. november 2015 Forfatter Del Skrevet 22. november 2015 Reine Skomakergata dette Absolutt eit stemningsfullt bilete Svein! Takker, Magnar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg